sobota 22. ledna 2011

Jedno oko hladce, jedno oko obrace.

Ano móda ručně pleteného oblékání je znovu zpět. Jeden si říká, jak je to možné? Za cenu vlny koupené na jeden podomácku upletený svetr, si člověk někdy pořídí dva až tři svetry už hotové v obchodě. Ale odpověď je jasná v tomto tak hektickém světě si stále více hledáme činnost, která nás utvrzuje, že existují určité trvalé hodnoty. Relaxování s ručními pracemi je jedna z nich. Také je to jeden z mnoha způsobů, jak se nezbláznit a vše přežít se zdravím rozumem. I já jsem neodolala a s nostalgií jsem vytáhla pletení, kterému jsem se věnovala před patchworkem. Prosím zde je k nahlédnutí výsledek mého oblíbeného pletení na kulatých jehlicích.

 

Krátký rukáv

<><>
 
 
 
Tříčtvrteční rukáv


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.