úterý 7. června 2011

Co najdete za „Humny“…

Pod tímto titulkem najdete napříště několik malých reportáží z mého cestování po východní části Středočeského kraje. Ověřila jsem si tvrzení, že známe více zahraniční kraje, než naše blízké okolí! První zastavení je pro milovnice dekorace interiérů a zahrad. (U nás se toho do domu už moc nevejde, zato zahrada je veliká!). V místě, kde byste to nejméně očekávali, uprostřed polí a sadů kousek před Kolínem se nachází na statku v Bříství u Žertů stodola. Až sem nic zvláštního, ale ta stodola je 3 patrová pokladnice s nábytkem a doplňky, dovnitř i na zahradu. Vše ve stylu jak máme rády „Home sweet home“! Navíc ceny jsou daleko příznivější, než ve městech.
Protože je to sadařský statek, momentálně mají v nabídce jahody, (samosběr i natrhané v košíčku) a na podzim zase jablka. Po celý rok jsou k mání ovocné produkty různě zpracované, šťávy, sušené ovoce atd…A že se jedná i o historicky zajímavou oblast, zjistíte na této adrese
http://www.krechor.cz/index.php?nid=1371&lid=CZ&oid=155130






Ne, že potřebuji při pobytu na zahradě pojem o čase, ale jde o to nepropásnout "čaj o páté"!
Tento opeřenec je u nás bohužel jen na výkrm, kamarádům se nevešel do letadla. Určitě si, ale příště přivezu z Bříství podobného.

Předsíň na téma "kurník" dostala nový přírůstek.

Teď, už se nespletu, kolik je stupňů ve stínu?

Je vám jistě jasné, že jsem neodešla s prázdnou!


3 komentáře:

  1. To je krásný obchůdek!!! A moc se mi líbil komentář na blogu u Vivi ;-) Zdravím z Maison de Plaisance ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je pro mě vždycky potěšením, když mi napíšeš (napíšete) na můj blog. Komentář je vždycky milý a trefný, přesně mířený. Osobně, ač jsem povaha veskrze optimistická, na mě někdy dolehne smutek ze srovnání naší země s jinými. Stačí jen zajet "za Humna" do Rakouska, Anglie...aby člověk s otevřenou pusou zíral na úroveň služeb i zboží, o které se nám tady, ještě 20 let po revoluci, může nechat jen zdát...
    Obchůdek za "Humny" je okouzlující a myslím, že je snem snad každé milovnice tohoto stylu. Jen si říkám, jak bych to všechno pobrala! Když se ocitnu v obchodě mému srdci blízkému, moje platební karta je celá horká ;-).
    Prima den přeje Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za komentáře, potěší, že nemám názory jen subjektivní.
    Co dodat, to je ta nátura česká...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.