pondělí 13. června 2011

Svět patří připraveným!

Protože skoro všechny blogy ohlašují
„Levandulovou sezonu“. Našla jsem na nich různé kulinářské,vyšité i háčkované krásy. Já se také přidávám s trochou do mlýna. Najdete foto patchworku, návrhu kytice, suché vazby a nakonec návod na voničkou do skříně, kterou mě naučily vázat Francouzky.  Omluvte kvalitu některých foto. Jedná se o ofocení z časopisu, ve kterém byly moje výtvory publikovány. A na konec se nemohu ubránit, ale "Levandulová" vyvolala trochu mojí veršované nostalgie.

Provensálské vějíře
Levandulové chrastítko
do skříně i pod polštář...
Když vějířem zamávám,
polím levandule, vinicím
a jak z homole cukru vesnicím,
nad vrcholky pinií
pod rozpáleným sluncem ležícím,
voničku z Province
znovu ucítíma šum vzdáleného moře uslyším.

Lezarts


Pozor!Je zapotřebí pracovat s čerstvě
 utrženou levandulí!

11 komentářů:

  1. Lezarts, krasny prispevek ve spravny okamzik. Skoda, ze ty palicky nejdou zvetsit. Nemohla by jsi mi ten navod poslat na muj e-Mail: katerina.naegeli@bleuwin.ch. Diky Katerina

    OdpovědětVymazat
  2. Pokusím se to oskenovat, jak mi někdo s tím pomůže. Holt moderní technika mě ještě neoslovila do dokonalosti.
    Zatím hezkou "Levandulovou"
    přeje
    Lezarts.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja se omlouvam, jsem se prepsala, spravne je to katerina.naegeli@bluewin.ch.

    OdpovědětVymazat
  4. Levandule je hitem i mého léta. Jednak pracuji na levandulovém ubrusu, jednak se letos chystáme do Provence, srdce levandulových polí.
    Na webových stránkách http://www.teteamodeler.com/vip2/nouveaux/creativite2/fiche553.asp#a
    je postup na vytvoření levandulového chrastítka.
    Krásný den Hela

    OdpovědětVymazat
  5. Helo,
    bohužel se mi nedaří otevřít zaslaný odkaz,škoda. Doufám, že brzo uvidíme ubrus. Moc si užij výlet do "Provence". Je tam takových krásných míst!
    Hezký den
    Lezarts

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Webová adresa je dost dlouhá takže ji zkusím rozdělit:

    http://www.teteamodeler.com/vip2/
    nouveaux/creativite2/
    fiche553.asp#a

    Snad se to podaří otevřít. Hodně štěstí Hela

    OdpovědětVymazat
  9. Helo.
    Už se zadařilo. Trochu jsem musela prohrabat obsah. Jsem klidná, dělám to stejně. Je to možná lépe vidět, než na mém blogu.
    Děkuji za tip a na brzkou
    Lezarts

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Lezarts,
    moc děkuji za krásný komentář u mě.Bohužel všechny růže byly postříkané:))takže čajík nee ale dík za radu! Moc se mi líbí to chrastítko jdu na něj:)
    jen nevím jestli ti budou ty od Paula chutnat když jsi měla až z Francie:)
    Měj se hezky Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  11. Mkaronky od Paula, beru jejich produkty jsou vyráběny, jak mají! Neraději si dávám něco u Paula na Floře.
    Pozor, lístky růží na džem a správně nesmí být chem. ošetřené!
    Taky se pochlub, jak dopadlo chrastítko.
    Hezký skoro letní den přeje
    Lezarts

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.