úterý 25. října 2011

Truzzle, není sprosté slovo…

…, ale co je to…?

…, není „to“ čokoládová pralinka, i když se to tak tváří.








…, je „to“, pro děti i dospělé.

…, přináší,

     bystření mysli,

     uklidňuje při doteku,

    okouzluje svojí krásou v odrazech světla svého materiálu!

…přihořívá?
Název Vám,
snad něco napoví..?




Hoří!!!

Truzzle..???
…, je puzzle???
Čím se liší od známého puzzle? Je z tvrdého, nebo exotického dřeva a ve 3D.

Tento krásný dárek, jsem jednou dostala od přátel z Francie. Chtěli, aby jejich dárek byl opravdu originální a z jejich regionu Franche-Comté. Posuďte, že se jim to povedlo! Dárek je úžasný jako tento region, nejen na pohled, ale dokáže stejně, jako krajina Franche-Comté, jitřit i jiné smysly, hmat a čich.
A když je venku nevlídně umí zaměstnat i ty největší neposedy. Nakonec, když si dohrajete, máte krásný abstraktní obraz.

Chcete vědět více o tomto originálním výrobci, který si velice pečlivě chrání svoje výrobní tajemství? Koukněte na www.truzzle.com

Třeba některý internetový obchodník zařadí tento všestranný a noblesní předmět do svého obchodního sortimentu i v ČR.  
A Vy…?
...,můžete najít, originální dárek.


Pro dnes, se s vámi loučím a jdu Trucovat, pardon TRUZZLOVAT!


10 komentářů:

simpl řekl(a)...

Renato, to je N Á D H E R A ! Skoro mi to vyrazilo dech i když jsem to viděla jen na fotografii. Hrozně se mi to líbí. Jdu hnedle zvizitýtovat ty jejich stránky. Rozchodníky máš pěkné. Já mám jen jeden a ještě v květníku, ale kvete hezky. Zdraví Ditta.

mutil řekl(a)...

Opravdu sympatické zabavení se. Krásná hračka, plastika i dárek.
Já si teď hraji takto. Magnetické kuličky NeoCube taky zabaví. :)

A děkuji za návštěvu.

Anonymní řekl(a)...

... a já pořád co mi doma chybí. S touhle legráckou, s ohněm v krbu a něčím skvělým k pití si umím představit báječné zimní večery. Já to TAKY NUTNĚ POTŘEBUJI !!!
Ahoj M.

Monika řekl(a)...

Originalni! Drevo je nadherny material, skoda, ze jsem u nas nic podobneho jeste nevidela :(

Katerina řekl(a)...

Renato, tak prvne jsem si opravdu myslela, ze bude rec o cokolade. Hra je zajimava, moc se mi libi to zpracovani. A opravdu super typ na darek. Mej krasne hrave vecery, Katerina

Kaiva řekl(a)...

Renatko, krásná Truzzlování - teplé barvy přírodního dřeva, hladké na omak. Nevšední hračka, kterou stojí za to mít.
Pěkný večer Iva

Lezarts řekl(a)...

Ditto:
doufám, že jsi se u výrobce pokochala. Rozchodníky doporučuji, je dobré si pořídit, různé odrůdy.

Mutil:
kdo si hraje, nezlobí :-)
Přijdu častěji.

Marto:
stačí juknout na doporučenou adresu a napsat Ježíškovi :-)

Moni:
je to opravdu regionální produkt. Zkus se e-mailem zeptat, zda exportují do Kanady.

Katarino:
myslím, že na nákup Truzzle,to od vás nemáte moc daleko. Pozor, není vhodné ke konzumaci:-)!

Ivo:
hra opravdu zanechá jen příjemné požitky i zážitky.

Přeji všem hravé podzimní večery!Já zatím za vás Truzzluji:-)

Amelie řekl(a)...

Zajímavé, chtěla bych to vidět "naživo". Děkuji za tip na novou "hračku".

Bill Lyons řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Bill Lyons řekl(a)...

lezarts-renata
Would you be willing to sell the Truzzle you described in your post of Tuesday, 25 October 2011 for 100€? I have a PayPal account and would be willing to pay for shipping.
I have several Truzzles but none are as attractive as yours.
(If lyons.w@att.net does not work, try welyons49@msn.com)
Byl bys ochotný prodat truzzle ty popsaných ve vaší post v úterý 25. října 2011 na 100 EUR? Mám PayPal účet a by byl ochoten zaplatit pro plavbu.
Mám několik truzzles ale žádná není tak atraktivní jako tvoje.
(Pokud lyons.w@att.net nefunguje, zkuste welyons49@msn.com)
Bill Lyons, USA
(English to Czech using http://translation.babylon.com/)