úterý 8. listopadu 2011

Červená se, line záře….

barví látky, barví i moje tváře!

Tak by se mohla nazvat moje tvořivá předvánoční domácí kampaň. Konečně jsem našla v jaké barevnosti a jakém duchu se bude odvíjet naše letošní „vánocsnění“.
Vyhrála, letos velice módní „kanafasové kombinaci“! (nepoznávám se???)…, asi je to podmíněno snem, trávit vánoční svátky někde na horské chalupě! Ovšem, když mi nemůžeme k horám, tak proč bych "neušila" hory k nám domů?!

Rozhodnutí bylo stvrzeno návštěvou v obchodě Kika,kde jsem našla krásné aplikace, Alpskou protěž, srdíčka a bustu jelena...
( jak jinak „u Rakušáků“, že?).
Utvrdila jsem moji inspiraci, návštěvou galanterie Flachs www.FLACHS.cz na náměstí v Říčanech. Ráj velkého výběru stužek, ale na víc, výběru patchworkových látek, za neuvěřitelné ceny a to i látka z kolekce Tilda.  

Zbývá jen…?!, začít šít s pokusem, vytvořit v ČeskÉ kotlině „Vánoce z kanafasu“, jak v TyrolskÉ chalupě?! - Ale to je jiná kapitola…,
...která bude, hřát mé ruce a barvit mé tváře!!!


Z dílny vánočních skřítků, Vás zdraví „Sešívaná“ Lezarts

 
P.S.
Nezapomeňte, že můžete psát komentáře k soutěži, „kde to je?“, až do konce listopadu!



10 komentářů:

  1. Je vidět, že jsi profík. Červenou moc nemusím (tento odstín), ale v tvém podání to vlastně není vůbec špatná barva. Moc pěkné. Pěkný večer, Ditta.

    OdpovědětVymazat
  2. Přeju veselé kanafasové tvoření a užijte si vaše "vánocsnění". Je jasné, že u vás to bude letošní vánoce krásné.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, červené a bílé budou Vánoce i u nás. Už se těším na fotky Tvojí tvorby
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. proč bych "neušila" hory k nám domů?!Ty jsi mě rozesmála. :-) Krásná větička, krásné řádky. Já červenou taky moc nemusím, ale v kombinaci s bílou a na vánoce...se mi líbí. Hezký den. M

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to se mi moc líbí a těším se, co z láteček vznikne.
    Pohodové odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky a těším se na Tvé tvoření ;) Jo a ještě jsem se chtěla zeptat, Ty bydlíš v Říčanech??? Já bydlela kousek vedle ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Photos magnifiques et que de belles créations en vue.... J'attends avec impatience de les voir....
    Bonne soirée
    Laure

    OdpovědětVymazat
  8. Lezarts, díky za komentář u mě nabídku z tvé "půjčovny ozdob" :-)...hned jsem skoukla tvé starší vánoční články ...a moc se mi líbili! Přeji krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem opravdu nadšená - jednak to tu krásně voní Vánocemi (a to já moc ráda) ;-) a jednak jsi úžasně vtipná, milá Renčo! ;-)
    Pac a pusu posílá Vivi

    OdpovědětVymazat
  10. Ditto:
    protože mi červená nesluší, vyřádím se v dekoraci. Letošní kombinace bude premiérou. Snad se vydaří a nebude to u nás, jak na fotbalovém hřiští!

    eL Familia:
    budu se snažit, jak jen to půjde:-)

    Jano:
    to budeme moci alespoň porovnávat, není červeno-bílá, jako bílo-červená:-)

    Amélie:
    těší mě, že jsem Ti vyloudila úsměv na tváři! Doufám, že se mi to podaří častěji:-)

    Heleno:
    děkuji za podporu!!!

    Dášo:
    snad nezklamu, s tou červeno-bílou, do mě vkládané naděje!
    Já bydlím kousek od Říčan, 12km.

    Laure:
    merci:-)

    Lucie:
    potěšilo mě, že se Ti mé minulé vánoční články líbili:-) Já jsem zase zvědavá, jaký obr bude váš letošní vánoční "strom"(eček)?

    Vivi:
    snažím, se snažím!:-)
    Bravo, našla jsi mojí slovní hříčku!!!
    Dík a na brzkou:-)))

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.