pátek 9. prosince 2011

Tisková zpráva „Ježíškovy kanceláře“.

Ježíšek oznamuje, hravým a pilným blogérkám, že dnes v časných dopoledních hodinách předal „Pošťáckým Skřítkům“, jejich dárečky k doručení. Tímto je žádá, aby bedlivě sledovaly své poštovní schránky. Neboť z důvodů velkého vytížení před Vánoci, musel uzavřít smlouvu se subdodavatelem firmou „Pošťácký Skřítek“.

Tento subjekt, odmítl dodávat dárky, pod stromeček a na okenní parapet.  Svojí podmínku odůvodňuje, cituji: Z důvodů snížení případů pracovních úrazů. V minulosti bylo zjištěno, že příčinou špatného přistávacího manévru„Poštovních skřítků“, bylo nepovolené množství Vánočního punče v jejich tělesné tekutině. 


Z důvodů časové tísně Ježíšek

na tyto podmínky přistoupil.







Tímto žádá obdarované
blogerky, aby po obdržení své
zásilky daly
Ježíškovi vědět, buď
publikováním zprávy na svém
blogu.






Nebo, publikováním

zprávy na

blogu Lezarts- Ježíškova

agenta

pro východní Evropu.



Za Ježíškovu kancelář vystavila
Jtm. Lezarts p.v.E

„Ježíškova“ tisková mluvčí-pro

východní Evropu.



8 komentářů:

  1. :-D :-D kam ty na ty nápady chodíš? Opět moc super napsaný ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ježíšku,
    určitě se ozvu... Nějak krásně tvoříš... :)
    Pěkný víkend, i pro Renatu :).
    M

    OdpovědětVymazat
  3. To je náádherný článeček. Ty jsi fakt úúžasnáááá.

    OdpovědětVymazat
  4. Lezart, to je krása. Dík za tiskovou zprávu z Ježíškovi kanceláře. Fakt se povedla.
    Krásný adventní víkend
    přeje Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Ten trpajzlík se někde fláká :-))
    Porád nic. Asi si někde, přeci jen, dává ten punč.
    Hezký víkend. Ditta

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný vánoční příspěvek i fotečky s tvořením...opravdu jsem si moc hezky početla :o) Děkuji za návštěvu u mne a přeji krásnou adventní neděli, Soňa

    PS: I já se s blížícími se vánocemi ráda vracím v myšlenkách do svého dětství...vždy byly tak krásné :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Evik:
    asi jsem, četla v dětství moc pohádek:-D

    Mariana:
    děkuji!!!

    Amélie:
    úžasné, to nevím? Ale prý občas praštěná:-D

    Kaiva:
    děkuji, ale už, aby začala Ježíškovy dovolená!:-)Začíná mě ta náročná funkce přerůstat:-D

    Ditto:
    až trpajzlík dorazí, dej mu dejchnout!!!aby jsme mohly požadovat odškodnění:-D

    Soňo:
    děkuji také, za malou procházku na mám blogu a vzkaz. Hezky si užívej adventní období plné krásných suvenýrů a nadějí!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to jsou krásné vánoční přání!!!
    To zkusím příští rok, ten letošní už mám něco vymyšleného.
    Já jsem tedy v šití úplný amatér a učím se stylem pokus omyl...
    Krásný zbytek adventu. Zdraví Soňa.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.