pátek 13. ledna 2012

S.O.S.

Dnes se obracím o radu, či pomoc.
Nejde mi vkládat na některé Vaše blogy komentáře. Článek si přečtu, ale když chci vložit komentář, stránka zmizí a já koukám do bílé a prázdné stránkyL. Nejedná se o problém, který jednu dobu postihl většiny blogerek, kde bylo nutno “odfajfkovat „ okénko v rubrice při přihlašování. Ví někdo, o co se jedná tentokrát, nebo je to žert od centrály blogu?

Děkuji předem za dobrou radu
Dnes se s Vámi loučí

Váš

Lezarts s heslem
"Kam čert nemůže, tam nastrčí počítačově negramotnou, babu!"


6 komentářů:

  1. Mě to blbne taky....ale tím způsobem, že napíši komentář a když napsat ověření, tak se mi zobrazí takové pidi okénko, že musím rolovat na boku abych viděla to ověřovací slovo a taky ten chlívek kam ho napsat :-). Jinak problém nemám ...

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že chyba není "ve vašem přijímači" :), asi to bude nějaký problém serveru - stěžovalo už si víc blogerek.
    Přeju, ať se to brzo spraví. M

    OdpovědětVymazat
  3. Jen doufám, že ti to brzo půjde..nedovedu si svůj život představit bez tvých milých, hřejivých a vtipných komentářů :-)♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám zas trochu jiný problém, nejen že mi nejdou vkládat komentáře, ale nejdou ani zobrait a neotevřu jediný odkaz či fotku. Ale vyřešila jsem to tím, že tyto blogy prohlížím na jiném prohlížeči IE, jinak používám Mozillu. Funguje to, ale doufám, že se to časem zas samo spraví. Věra

    OdpovědětVymazat
  5. No mě to zatím funguje...tak doufám, že to nezakřiknu. Tak doufám, že "se" so dá brzo do pořádku. krásný víkend přeji!

    OdpovědětVymazat
  6. Evík:
    děkuji za morální podporu a milé ocenění, mých komentářů:-D

    Mariana:
    děkuji za ujištění, opravdu mě to povzbudilo. Díky tomu, mě úplně neovládla panika, že nedokáži zkrotit můj počítač!

    Věro:
    děkuji za velice užitečnou radu!!! Vyzkoušela jsem a přes Googl chrom to funguje!!! Snad to vydrží. Je otravné, když něco nefunguje, že nejsme na to upozorněni blogem, ušetřilo by nám to čas!

    Lucie:
    tak jsem to díky Věry rozchodila, přes jiné "kanály". Hurááá.
    Na brzkou.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.