úterý 14. února 2012

Navzdory všem...

...protože je tak trochu jiný den, nabízím hned několik srdcí. Kterému by jste dali přednost?
Moje vlastnoruční vyrobené technikou "Boutis"? Přírodní bramborové tvořivosti? Skleněné křehkosti? Nebo naducané voňavé látkové lehkosti ?



...dnešní den, 
ustlal si do sněhu, 
jak do peřin. 
Na okna mráz kytici vyčaroval,
a s láskou k nám 
přichází-
Sv. Valentýn.
Snad mi prominete i vy, pro které je tento den stejný, jako ostatní dny v roce, že se vnucuji s přáním, 
Spousty Lásky všem,
 a nejen v dnešní den! 
Váš


Lezarts
et son amour
P.S.
letos budeme mít o jeden den více lásky, tak proč to neoslavit?!

5 komentářů:

  1. Já mám slabost (zatím jen slabost) pro techniku boutis, takže moje volba je jasná :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Lásky není nikdy dost....měli bychom si ji přát (i dávat) častěji:)
    Spoustu lásky i tobě Lezarts.

    OdpovědětVymazat
  3. Krasneho Valentyna take tobe, srdicka jsou krasna obe, kazde ma svuj vlastni puvab!

    OdpovědětVymazat
  4. Taky přeji hodně lásky...a mě se líbí srdíčka skleněná ! Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  5. Ditto:
    doufám, že se to změní v akci:-D

    Radko:
    lze, než souhlasit!

    Moniko:
    ale jenom jedno, je to moje:-)

    Lucie:
    tak, ty ještě neumím vyrobit:-(

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.