úterý 7. února 2012

Tajemství 2,50 x 1,20 x m.

Ptáte se, co to je za čísla? Ujišťuji Vás, nechci pomoci s domácím úkolem, naší ratolesti, z matematiky, též to není  "tajná šifra mistra Leonarda", ani moje tělesné rozměry, ale proporce mého atelieru.





Dnes  výjimečně, protože venku sněží a mrzne,  vám pootevřu vrátka. a nechám vás, ovšem jenom , jako "Smolíček Pacholíček", "Jezinkám Bezinkám", aby jste si prstíčky ohřály... 

Komu by se 
nezželelo bližního, když je venku, jak  na Severním pólu?! 


Určitě si mnohé z Vás tento sibiřský čas, jako já, krátíte tvořením v teple. Uzavírám se na dlouhé hodiny do izolace mého atelieru, který by se dal přirovnat, vzhledem ke svým rozměrům k větší skříni. Přesto, že bych potřebovala asi atelier 10 x větší, vím, že ho jen tak neopustím. Má totiž atmosféru, která mě pomáhá nacházet inspiraci. Je tu klid od dění v celém domě, úžasné světlo a krásný výhled do zahrady. 




Tak si ten mini prostor snažím uspořádat, 
za technické pomoci mé druhé polovice tak, 
aby ani cm nepřišel na zmar.
Dnes, jste odhalili záhadu, odkud přišli Sobíci.


Jak jste na tom Vy, kde tvoříte a proč?


Z bezpečnostních důvodů, prosím vstupujte po jedné(om), jinak mě ušlapete!


Váš
Lezarts
P.S.
jestli mě hledáte, jsem v atelieru!

19 komentářů:

  1. Milá Lezarts,ač ateliér malinký, tak velice útulný.Já mám svůj šicí koutek v kuchyni, také malinký.
    Přeji ti pěkný večer a mnoho nápadů, který mi nás budeš inspirovat.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím Lezarts,parádní místečko pro sebe, tak to závidím...taky šiju v kuchyni a myslím, že to je největší důvod proč nešiju častěji...vzdycky to roztahnout a zas uklidit. Letos plánujem další patro...tak snad dojde i na místečko pro mě a můj binec :-). Přeji krásné dny a spoustu nových nápadů

    OdpovědětVymazat
  3. I když malý, brala bych ho všemi deseti. Já zatím tvořím v obýváku nebo na jídelním stole v kuchyni. Ale již jsem si vyhradila kousíček v ložnici, kam se mi vejde stůl pod šicí stroj 100x40cm. Malé, ale šikovné - nebudu ho muset pokaždé vytahovat a zas uklízet. Teď už jen ten stůl. Krásný večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Krása ....tam se musí tvořit...no a sobíci to je jasný...oknem ze zahrady :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný prostor! Hned bych brala, zatím okupuju kuchyň a obývák, ale třeba někdy...
    Přeju hodně inspirace a pěkné dny.
    M

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Lezarts, je u Tebe milo a útulno. Já mám sice k dispozici o malinko větší prostor, ale zase tam musím mít všechny knihy i věci k práci. Tiskárnu, počítač... Takže je to taky hodně stísněné.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  7. jůůů, jééé, juchuchůůůůů, to je náádhera. Oni měpustili na návštěvu. Já mám radoooost. Děkuju, máš to tam krásné.

    OdpovědětVymazat
  8. Malý prostor, ale velká invence. Bez nápadu nepomůže ani ateliér o rozloze Barrandovských ateliérů. Tak, a je to. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Renatko, krásný, útulný koutek, já jsem v podstatě roztažená po celém baráku, často mi moje mužstvo vyhrožuje, že mě s tím harampádím vyhodí na dvůr, ale já se nedám, čas od času něco poskládám, ale když já potřebuju "všechno".

    OdpovědětVymazat
  10. Quel bel atelier!!!!! et qui donne sur le jardin.... Magnifique!!!!
    Bonne fin de semaine
    Laure

    OdpovědětVymazat
  11. Krásně útulný koutek na šití. Ne, vůbec ti ho nezávidím :-)
    Mám po babičce taky 2 velké železné nůžky, ale ne tak zdobné, dokonce jsem s nimi i stříhala látky, když byly nabroušené :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Musím Tě oslovit báječná Lezarts,na tak malém prostoru,takové díla,no já smekám, mám byt 90m čtverečních ,dělám 1 věneček a jsem roztažená po celém bytě,můj pokoj je 4 krát 4 zdá se mi to málo,ale výhled máš krásný a ty veliké nůžky ,paráda,proč tvořím? Já totiž musím mít vše podle sebe,je to špatně ale já s tím už dožiju,ale dělat pořádek mému muži v garáži a dílně bych odvahu nenašla!Krásný veselý večer, Daja

    OdpovědětVymazat
  13. Ty jsi tak vtipná, Lezarts! Vždycky se tu zasměju.
    A tvořím na zemi, u topení, u horkého kakaa, na huňatém koberci.

    OdpovědětVymazat
  14. No čo ti poviem, máš to v ateliérku parádne, tak sa ti musí krásne tvoriť.
    A žiadne sťažnosti na rozmery tvorivej dielničky. Mne sa o takomto rozmere môže iba snívať, som rada aj za tých 30 cm na stole a 5 krabíc s blbosťami kde tu uloženými.
    To máš tak, keď muž je IT alebo E.T.? :))

    OdpovědětVymazat
  15. Mé milé a milý,
    tak jsem se , až zastyděla, že si tu stýskám,nad rozměrem mého atelieru, když většina z Vás,jak píšete, se musí se svými koníčky tísnit, na pracovní desce kuchyně, nebo jídelním stole v obýváku. Či naopak, si už zřídily dílnu po celém bytě. A jak píšete, ani jedno, ani druhé nám nezabránilo, aby skrytý talent, tvořit útulno, trpěl bytovou krizí. Naopak, naplno funguje i v "polních podmínkách"!
    A jak píše Mutil, není potřeba atelieru velikosti Barandova, aby výsledek umu, byl velkolepý!
    Přeji Všem i nadále hodně inspirace a děkuji, že se o ně umíte podělit!!!
    Váš
    Lezarts

    OdpovědětVymazat
  16. Ja by som brala aj taky mini priestor, ja tvorim viac-menej v kuchyni a to je vzdy otrava kym sa rozlozim a potom to zase spracem. Prajem vela napadov a inspiracie pre tvoje dielka :)
    Biba

    OdpovědětVymazat
  17. ťuky ťuk,smím dál? Je perfektní,líbí se mi i v těchto rozměrech ... Hezký den

    OdpovědětVymazat
  18. Cervicka a Viva:
    já bych nic netvořila, kdybych měla stále skládat, potřebuji být "rozkramařená".Jinak mi to bere inspiraci.

    fialka 012:
    jen prosím vstup, dvě se tam na chvíli i vejdeme:-D

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.