sobota 31. března 2012

Není to Apríl...

... už za týden budeme plně ve svátcích Velikonočních
A protože bude od zítřka 14 dní náš dům plný ruchu,  
vzruchů a plný návštěv, tak abych náhodou nezapomněla...

17 komentářů:

  1. Renato, tobě taky krásné, navíc teď ještě rušné, Velikonoce.
    Není v tom tvém přání přeci jen apríl. Když vidím to množství kvetoucích kytek, tak si říkám, jestli je to možné?
    Měj se hezky, jarně. Ditta
    PS: Stejně nejhezčí je ta exotická květina, která dokáže měnit polohu a pěkně jí to sluší v tom kokrháči :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné jarní fotky. Přeji poklidné příští dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Lezarts, taky přeju krásné Velikonoce, plné sluníčka a pohody:)
    Mě čekají zkoušky, tak se na Velikonoce ani moc netěším...:(

    OdpovědětVymazat
  4. Renato, i tobe krasne a slunne velikonoce a at u Vas neni az moc rusno. Jinak zajimave kvitko, to oranzove - co pak je to za odrudu? Mej se fajn, Katerina

    OdpovědětVymazat
  5. Renato, i tobe krasne a slunne velikonoce a at u Vas neni az moc rusno. Jinak zajimave kvitko, to oranzove - co pak je to za odrudu? Mej se fajn, Katerina

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Rentatko, i já tobě přeji krásné Velikonoce a vůbec celé jaro!
    Pěkně si užij všechny návštěvy!
    Moc zdravím, Helena

    PS: krásná pohlednice!

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné fotečky..ten černý drátěný kohout -ten teda je!!!
    Hezké velikonoce
    Žaneta

    OdpovědětVymazat
  8. Renatko, krasne svatecni chvile take tobe, preji, at to hezky oslavite a zdravim, Monika.

    OdpovědětVymazat
  9. Renatko také tobě hezké svátky.Lena

    OdpovědětVymazat
  10. Merci pour votre message sur mon blog « Présent Passé », il me permet de découvrir vos passions et délicieuses créations !

    Belle journée Lezarts

    OdpovědětVymazat
  11. Velikonoce u vás bude určitě nádherně barevný, dobrodružný svátek. U vás doma není nikdy nuda ;-).
    Krásné Velikonoce přeje Vivi ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Renatko!!!
    Tak doufám, že sis velikonoce parádně užila...
    Tady u tebe je úžasné jaro-moje vytoužené!! :o)))
    Měj se moc krásně!! :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  13. Určitě mě omluvíte, že dnes odpovím, všem najednou?! Důvod? Nestíhám!

    Děkuji za všechna milá přání a poštu, kterou jsem od Vás obdržela. Vůbec netušíte, jak jste mě potěšili!!!
    Jak jen zase zajedu, po 20 dnech "mimozemského života", do normálu, doufám, že vše doženu?! Ovšem nevím, jak to "ukecám se zahradou", domácností a textilem..., no kdo dýchá ten doufá a navíc jste tu Vy všechny dobré blogerky, můj stimulátor!!!
    Prosím neztraťte se mnou trpělivost:-D, třeba vás v příštím týdnu, zase něčím pobavím a také Vás čeká vylosování výherkyně z w.e. v Paříži!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Renatko,
    jak ty jsi mi na mým blogu chyběla! Vidíš, vidíš, vypěstovla jsem si závislost na tvých komentářích a dneska jsem fakt šťastná! Vana plná šampaňskýho? Tak to se k tobě ráda přidám ;-)
    A jak se máš? A co děláš? Velikonoce jsou už za námi a jak chci další květinové záhonky, vyšívání a tvé francouzské povídání...;-)
    Pusu...Vivi

    OdpovědětVymazat
  15. Renatko,já ti řeknu,takové přáníčko, to je exkluzivní,zvlášť ty levné vejce,já Tě obdivuji s tím šitím ,šiji momentálně na panenky a jsem už z toho hotová,je to takové pidi...mějse...Daja

    OdpovědětVymazat
  16. Vivi:
    jak bude vana plná šampíka, dám vědět:-D

    Dajo:
    šití na panenky, je dobré na procvičování motoriky prstů:-), navíc pak, ta radost pro obdarované!!! Koukám, že se ničeho nezalekneš, tak možná uvidím na Tvém blogu jednoho dne tebou ušitý patchwork, třeba pro panenku:-D

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.