pátek 20. července 2012

Pro ty co nevěří...

..., že existuje láska na první pohled.

Nevím, jak jste na tom vy, ale já věřím, jsem vlastně i její "obětí", už několik desítek let! Proto mě pohled na tento párek , nemohl zanechat netečnou a musela jsem je zvěčnit. Nejsou roztomilí?


Pro gurmány, je to naděje na nevyčerpatelný zdroj pochoutky, pro zahradníky (tedy i mě), je to pohroma do záhonů. Ale rozpolcena mezi sentimentem věčně zamilovaných jedinců a zahradnickou racionalitou, jsem to vyřešila tím, že po pózování na  svatební fotografii, jsem jim zprostředkovala svatební cestu. (Asi jste postřehli, že jsem přeskočila důležitou část svatebního dne a odmítla svatební hostinu na naší zahradě).Snad jsem je poslala na líbánky dostatečně daleko, aby jim to trvalo, až do důchodu, než se k nám vrátí.
Chápejte, ráda šneky pohostím, ale jenom, když jsou z kamene.


Přeji všem stejně emočně laděný w.e., jako prožívá tento párek v přírodě. 
Zdá se, že počasí na tento konec týdne, bude opravdu přát zamilovaným:-D 
A těm ostatním to vypadá, že bude přát na houbách.




Váš
Lezarts
"in lowe"

7 komentářů:

  1. Renatko máš pravdu, jsou kouzelní. Svatební cesta se jim určitě bude líbit. Krásný víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná zamilovaná fotka!Snad se jim svatební cesta bude líbit:-)
    Já jsem také obětí lásky na první pohled,ale až v druhém manželství:-)To první nějak nevyšlo:-(Krásný víkend.-)

    OdpovědětVymazat
  3. Reni, krása! Snad pošlou pohled :o)
    Pohodový večer, Helena

    PS: nádherné fotky!

    OdpovědětVymazat
  4. No vida, houbičkové pugéty jsou moc pěkné.
    Zbývá jen vyluštění malé záhady - ženich je ten vlevo nebo ten vpravo :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Reny, šneci jsou moc pěkní a jak se mají rádi...to by se líbilo mému synovi...už by jsme je měli někde doma v misce (v tom lepším případě :-) ) krásné zamilované dny přeji!

    OdpovědětVymazat
  6. To je moc krásná studie šnečího života,jenže se mi zdá,že oni se zamilovávají na první pohled moc často ,jak jinak vysvětlit jejich závratnou reprodukci?????Jinak ty houbičky a to všechny jejich druhy jsou tak krásné a hlavně ty jedovaté...Příroda je prostě jedinečná ,krásné léto ,Daja

    OdpovědětVymazat
  7. Věru:
    zatím se ještě nevrátili, tak se jim asi líbí:-D

    Věro:
    na poprvé je to na zkoušku, protože na podruhé je to většinou to pravé:-)
    Něco o tom také vím.

    Helo:
    hlásím, že pohled ještě nedošel:-)

    Ditto:
    no tak, v dnešní době se to už nestuduje :-)))

    Lucie:
    u nás mají štěstí, v miskách nám moc nechutnají, tak tu mají azyl!

    Dajo"
    Nojo bez antikoncepce...
    Nojo, ta jedovatá krása...
    Přeji Ti hezkou dovolenou u moře a nosenou na rukách:-)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.