čtvrtek 22. listopadu 2012

Jak dopadne pokušení renovovat s Andělem ze Švédska.

Po brouzdání na vašich stránkách blogů a obdivováním vašich dovedností v oboru renovací nábytku, jsem neodolala a koncem léta sáhla po barvách a starém nábytku. Bohužel nemám zachované foto před a v zápalu chutě natírat, jsem zapomněla svoje dílo vyfotit "před", proto se musíte pouze spokojit s dílem pouze "po".
Vitrinu jsem, už před 20 lety poprvé renovovala, kdy jsem ji nechala vylouhovat ze svých hnědých lakovaných šatiček s napodobením kresby dřeva. Vyměnila prolamované a brčálově zelené sklo, kterým se vitrína koukala do světa, za obyčejné průhledné, kterým se naopak my koukáme do vitríny. Po stěhování se několik let krčila vitrína v garáži, až na ni znovu došlo. Prosím zde je výsledek.


"Paní vitrína" si teď trůní na kryté terase a slouží k ukládání "nezbytných" propriet k příjemnému letnímu stolování. Také se hodí na uschování potravin, před dotěrným hmyzem, nebo v chladné sezoně ulehčí ledničce. Své místo na "staronové" vitríně našel krásný Anděl, kterého mi přivezla kamarádka ze Švédska, od jedné "Stockholmské" šikulky. Vypadá, že si Andílek i vitrína báječně sedli.


 Tak to dopadne, když dám nábytku patinu ... a  "Anděl Švédský" se stane "Andělem strážným vitríny".


Váš
Lezarts,
už dávno s patinou.

17 komentářů:

  1. Pěkně sis to s tím andělem zařídila a dílo se náramně podařilo!!!!Inu kdo umí...Daja

    OdpovědětVymazat
  2. To je taková krása!!!!!!!!!!!!!!!Nemám moc ráda patinování a hlavně přetírání všeho na bílo, ale milá LEZARTS.. TOTO JE SKUTEČNĚ VYDAŘENÉ DÍLKO´*** tleskám, kochám se a chci více z Tvého nádherného bydlení .-)

    OdpovědětVymazat
  3. prezradila by si postup? takáta farebná kombinácia sa mi páči, len neviem ako na to .. :(
    skrinka je úžasná, ako z obchodu :)
    Vicky

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné. A ten andělíček je nádherný.

    OdpovědětVymazat
  5. Renatko, myslím, že vitrina určitě letnímu posezení dělá velkou parádu.
    Moc se ti renovace povedla.
    Hezký večer Iva

    OdpovědětVymazat
  6. No, moc pěkná almárka...tohle neumím, největší, co jsem kdy natřela byl asi koš, a tak tu jen vzdychám nad tvýma fotkama...fakt krásná práce! moc se mi líbí i to křeslo v záběru.
    Moc zdravím Reni!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím Reni.Krásný kousek a moc se mi líbí barevné provedení.Hezký večer.Pavla

    OdpovědětVymazat
  8. Mila patinovana Reni, skrinka je kouzelna. Na tohle bych si asi netroufla, i kdyz clovek nikdy nema rikat nikdy.
    Jeste tu pro tebe neco mam, co Ty a cislo jedenact? Prijd se prosim podivat ke me na blog… Hezky vikend, Katerina

    OdpovědětVymazat
  9. TAKÉ POSÍLÁM OHROMNOU POCHVALU.
    KRÁSNÁ A VYDAŘENÁ PRÁCE.
    ANDÍLEK JE TAKÉ KOUZELNÝ.
    PŘÍJEMNÝ VÍKEND.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  10. Moc podařené dílo, krása! Taky mám takové pokušení...ale odvaha mi zatím chybí:-))) Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělé, patina je opravdu barevně trefená naprosto věrohodně! Jak jsem zjistila, tak jsem nestihla pár skvělých příspěvků, musím to napravit! Měj se moc hezky!

    OdpovědětVymazat
  12. Mám pro Tebe překvápko ,nominaci ne na Oskara ale do nové hry 11!Daja

    OdpovědětVymazat
  13. Dajo:
    ještě bych ho potřebovala, aby za mě napsal tu 11.-)

    Susie:
    díky za chválu, ale jestli nenajdu řešení, jak vkládat foto, moc toho neukážu:-(

    Vicky:
    děkuji za návštěvu. Návod je jednoduchý: na očištěný( v mém případě, surové dřevo, první nátěr, hodně naředěná barva vodou (vanilková), jako základ. Druhý nátěr,pouze vrcholem plochého štětce lehce namočeného v barvě(stejné) a roztírat podle potřeby suchým hadrem. Nebo to samé nanášet barvu hadrem lehce namočeným v barvě. A je to:-) V případě zda je vrstva barvy moc souvislá, přejet smirkem. Jiná verze, udělá se první vrstva v barvě, jakou chcete, aby prosvítala pod patinou a postup pro druhou vrstvu je stejný. Přeji příjemné "patinováni"! Snad jsem to napsala dost srozumitelně?

    Amelie:
    děkuji :-D
    Přeji hezké dny!

    Ivo:
    děkuji ano je to paráda na terasu, teď však musím počkat na příští jaro:-)

    Helo:
    nerada natírám, ale patinuji ráda, ta se to nedá zkazit:-) Jo to křeslo, je lavička a děkuji též za poklonu:-D

    Pavlo:
    Děkuji za pochvalu i návštěvu:-)
    Přeji Ti hezké tvoření!

    Katarino:
    nemám strach, že by jsi ji nezvládla!!! Jo a za tu jedenáctku děkuji, už je z ní tři a třicítka
    :-(

    Bohdo:
    děkuji, děkuji. Od šikulky, jako ty to potěší:-)

    Lucie:
    myslím, že jak tě známe, to nebude dlouho trvat a uvidíme i tvojí patinu:-D

    Renato:
    dík za pochvalu od odbornice:-)
    Myslím, že nejsi sama co nestíhá:-(
    Proto přeji více času:-)

    Dajo:
    díky, ale je to už 33:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky Renatko, dávno som u teba nebola, tak brouzdám a čumím. Veľmi vydarená renovácia, úprimne sa priznávam, že ja keď som prvý raz renovovala, išla som na to veľmi jemne a decentne. Ale vidím, že ty si sa bez obáv pustila do veľkej skrine a teda klobúk dolu. Prajem ti krásny zasnežený deň. Renata

    OdpovědětVymazat
  15. Renato:
    myslím, že ty se nemusíš bát žádné renovace! Doposud jsi vždy ukázala na tvém blogu perfektní práci:-)
    Přeji Ti pohodu a klid na tvoření!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.