pondělí 21. ledna 2013

Kdepak ty ptáčku, hnízdo máš...?!

Mohu s klidem prohlásit, že u nás v kuchyni! 
      ***
Nebojte se, nestal se ze mě zanícený ornitolog, ani lovec nevinných opeřených pěvců. Pouze jsem potřebovala s novým rokem, nějakou změnu v obydlí! 
Když, už nejde moc stěhovat nábytek, zaměřila jsem se na osvětlení v kuchyni. 
Máme takový "dvojlustr", který se dá, jako za starých časů, pomocí závaží nastavovat na různou výšku. 


Jeden závěs světla, visel nad kuchyňskou linkou a všichni (krom mě), kdo měli nad 1,55 cm se při mytí nádobí, pravidelně o lustr praštili. Druhý závěs ve svém umístění  působilo, jako "slepé"rameno světla. 


Novým rozvěšením se hned podařilo 2 v jednom,
 dekoračního i osvětlovacího efektu. 
Protože se mi, už dlouho líbí ptačí klícky, které slouží, jako lustr tak..., jedna se u nás našla! 
Aby nebyla prázdná zabydlel se v ní náš ptáček "Kulišáček". 


Závěsná polička díky zavěšením druhého ramena v jejím středu, získala na efektu 
a já světlo nad pracovní deskou.

Tak mě napadá, že nevím, zda je to pan "Kulišáček", nebo paní? To asi uvidíme, jestli pod teplem světla vysedí vajíčko?!

Váš 
Lezarts
"budižsvětlo"

6 komentářů:

  1. Renato, zdravím tě a obdivuji tvoje nápady - každou chvilku něco zajímavého. Tyhle závěsné police se mi hrozně líbí a taky takový ten fr. stojan na vymyté vinné lahve, ale v Čechách jsem na to ještě nenarazila. Ditta

    OdpovědětVymazat
  2. Ditto:
    no nějak těch nápadů, ubývá, jako času a sil:-)
    Závěsnou polici, jsem koupila v mé milované stodole, PAPUART v Bříství. Stojan na láhve, jsem ještě nevyšťourala ani ve Fr. Jedině, že bych uplatila nějakého vinaře:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Reni, to je krása! Na tvých fotkách je přesně to teplé, měkké světlo, které mám ráda...
    Teď jsem jen zvědavá, jestli bude vajíčko :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Helo:
    když ne jiné, tak to čokoládové určitě:-)))
    Hezký den!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Renatko, Kulišáčkovi v té klícce moc sluší. Jinak lustr je krásný, moc se mi líbí.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Ivo:
    děkuji i za Kulišáčka:-)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.