pondělí 4. února 2013

Stala jsem se obětí známého fenoménu?!

Už je to tak i u nás mám skříň, do které, když uklidím moje oděvy, 
příště je naleznu o jednu velikost menší:-(
Je jasné, že jsem si řekla, že se mi nechce měnit, skříň a její obsah, 
ale musím udělat tomuto fenoménu přítrž!
Nejen přehodnocením jídelníčku (i když je více než zdravý), ale hlavně pohybem.
Vzhledem k mé zdravotní kondici, nemám mnoho možností! 


                                    Tak přišly ke slovu hůlky a každodenní procházka po okolí. 
Jedinému, kdo z tohoto režimu zatím prosperuje, je můj nový fotoaparát. 
Já místo vytouženého poklesu váhy, jsem navíc těžší o několik fotografií.
Teď vkládám naději, když se s vámi o ně podělím, že konečně o něco zhubnu?!


Vzácné chvíle od začátku roku, modrá obloha a slunce.


Zmrzlé skupenství vody, je často uměleckým dílem.
I  "Myška" se mnou souhlasila:-)


Ukázka návštěvníků, naší zahrady.Ovšem, jak je vidíte, ti nepolemizují, nad jídelníčkem:)!


Jen ty labutě, ještě nemáme:-)


Náš čtyřnohý miláček, vše nejraději pozoruje z tepla.


Jako malá odměna, že jste se mnou vydrželi, tuto zdravotní procházku,
 končíme v obchůdku. 
Myslím, že i když nemůžete nakoupit, určitě najdete inspiraci. 


Váš
Lezarts,
ta těžká váha z...

13 komentářů:

  1. Renato, vydis u nas jsou zase takovy maly skritci, kteri se v noci vloupavaji do nasich skrini a zasivaji nam nase obleceni aby bylo mensi... :o) No ja si letos ztezovat nemuzu, tedy zatim - uvidime za tyden co s tim udelaji ty 5-chodove vecere... Tak at se ti fajn chodi a kila ubyvaji... Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  2. Renatko, nádherná místa k procházení. Tak ať se daří a plní účel, který jsi jim určila.
    Hezký den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  3. To mi něco připomíná :-)
    Já si to pořád omlouvám předchozími těhotenstvími. Ale je to čirý alibismus:-) Jenže ta zima mému pohybu moc nesvědčí a pod tím kabátem se zatím ta kila schovají :-)
    Každopádně fotky jsou kouzelné! A to zimu nemám ráda a jen tak mě nedojme :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Reni...to půjde, já jsem vloni na jaře zhubla úpravou jídelníčku a právě chůzí s hůlkami 12 kg. Tak jen pomaloučku a ona se ta ručička na váze pohne ☺ Ahojky Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Tak aj u Vás, a ja som si myslela, že len ja mám tento problém :)
    Až sa prebudím zo zimného spánku, tak začnem s nejakou aktivitou. V tej zime sa mi ani nos vystrčiť nechce. Nech sa ti darí.

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím Renáto, koukám po zimě je velmi oblíbené téma...já o tom pohybu taky už uvažuju...teď to jen zase začít praktikovat :-) Moc krásné fotky z procházek!

    Tak sportu zdar a choď a foť!

    OdpovědětVymazat
  7. Reni, měla jsem chuť vyrazit s tebou už při těch fotkách z lesa, polí...a ještě ten obchůdek nakonec...
    Abych se úplně nerozpadla a nerozkydla :o), chodím cvičit, ale s kily to zatím nic moc nedělá! A navíc, prostě ráda dobře jím! Tak hodně zdaru!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Renatko, to je zase spousta inspirace!
    A vidíš, já myslela, že moli oblečení žerou, a oni ho ještě ke všemu přešívají...vyhnat je ze skříně a místo dortu jogurt - takhle se na ně musí, na hajzlíky jedny! ;-)
    Nejmilejší články tu máš!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  9. Ani já milá Renátko to nemám jiné!Teď jsem se vrátila domů.Večer vezmu moji Betti a jdeme na procházku. Ráno fičím do školky,atd....odpoledne se snažím moc nejíst a ani deko!!!Když jsem ťapala bylo to stejné!!!???? Máš nádherné fotečky to úsilí tě určitě stálo spoustu energie!Nejvíce se prý přibýva z nervů!!!Moc se těším co zas nafotíš,mám moc ráda fotky.Daja

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Renato. U některých lidí (hlavně žen) prostě nefunguje zákon o zachování hmoty - sníš 10 dkg buřta a na váze máš o 50 dkg víc :-)
    A fotky máš moc pěkné.
    PS: Taky jsem dostala hůlky na chůzi.

    OdpovědětVymazat
  11. Renatko, některé to známe více, některé méně a těm druhým já upřímně závidím, protože u mě je to úplně stejné. Měla jsi krásnou procházku a udělala jsi na ní moc hezké fotky.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  12. Renato, Ty mě bavíš. Já myslela, že jsi jako já kaváááárenský povaleč a Ty hned sport. No trochu soucitu a hlavně hodně zdaru

    OdpovědětVymazat
  13. Katarino:
    děkuji za podporu a spolucítění:-)

    Věro:
    ...naděje umírá poslední, díky:-D

    Báro:
    už, jsem nemohla moje kila, schovat ani peřinou. Jo když se počasí v zimě vydaří dokážu i zapomenout, že ji také, nemám ráda:-)))
    Ať žije jaro!!!

    Martino:
    zatím se pohnula o kilo po 14 dnech:-( jen vydržet!

    Renato:
    ano je to nakažlivé:-)
    Nechce se mi do zimy, ale jinak to nejde:-)))

    Lucie:
    myslím, že tě mlejn i Áda nenechají moc zahálet:-))) Děkuji za pochvalu.

    Helo:
    čtu, že máme hodně společného:-D
    Sportu zdar, kilům zmar!!! Jenom to chce asi zámek na kuchyň a lednici:-D

    Vivi:
    vzala jsem si tvé rady k srdci:-) Dám vědět, jak se mi je daří realizovat:-D
    Díky za návštěvu.

    Dajo:
    cizí neštěstí potěší..., alespoň vím,že v tom nejedu sama:-D
    Přeji příjemné procházky v psím doprovodu:-)))

    Ditto:
    ..., kdo nám ty váhy fušuje:-)?
    Já jsem zatím vzala za vděk lyžařskejma holema:-D

    Ivo:
    utěšila jsi mě, ale proč zrovna , já mám zbytek rodiny, jak majitele tasemnice?.-)

    Zuzu:
    opravdu jsi mě rozesmála, až se po mě ti moji podvyživenci koukli, zda mi u počítače nepřeskočilo?!
    Doufám, že pak zase doženu to kavárenské povalování, ale doufám, že v tvé společnosti:-D
    Těším se, že to bude na brzkou!!!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.