pátek 23. srpna 2013

Lezarts se hlásí, někde mezi Hortenziemi a životem na zámku...,

..., aneb léta i mě běží vážení:-)

Nějak se mi stalo osudové moje vtipkování na téma života na zámku a příspěvek  o Hortenziích.
A já se díky mým "mazánkům" a přátelům ocitla na zámku a mezi Hortenziemi. Proč jsem si to zasloužila? No právě proto, že mi léta běží vážení!!!
Už víte, že se ráda dělím, proto vás dnes vezmu sebou, aby jste si i vy, alespoň virtuálně užili  " života na zámku".

Díky výstavě na které se částečně i já podílím na Humprechtu, jsme objevili krásnou krajinu a další zámky.
Nedaleko zámku nám už dlouho známého Loučeň, jsme tak objevily Chateau Mcely.
Často jsem o něm slyšela, ale netušila, že ho máme tak blízko. Při jedné cestě na Humprecht jsem si řekla, že ho musím vypátrat. Jenom ouha, není to zámek jako ostatní, je to hotel a restaurace. 
Ovšem moje touha prozkoumat i tento zámek byla veliká!!! Netušila jsem však, že bude velice rychle, díky krásnému dárku uspokojena. 


Zde vám pootevírám jeho dveře a přizvu vás na náš čajový dýchánek.
Uvítalo nás netradičně stádečko ovcí.


Teď už však, jen koukat a pssst...ticho nerušit.


Po přípitku na uvítanou bylinkovým nápojem za svatojiřského lesa, jsme se mohli usadit do pohodlných pohovek na terase a hodovat...


...a hodovat.

Později i v restauraci.


Překrásný výhled do přírody.


Děti zde najdou útulný zámecký koutek ke hrám.


Samozřejmě všude mě zámkem doprovázely Hortenzie. 


Krásná a decentní výzdoba jak na textilu, tak ve vázách a v parku.


Pouze škoda, že začalo pršet a nemohli jsme si užít, ani nafotit překrásný venkovní bazén a jiné sportovní radovánky, které zámek nabízí.Tak snad příště:-D
                                                       Více o této oáze klidu najdete zde
                                                          http://www.chateaumcely.com


Váš

Lezarts
zase o rok starší.


15 komentářů:

  1. Všechno nejlepší!!!!:-)Krásné fotky...krásné místo!Věra:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Renatko, všechno nejlepší.
    Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Mila Renato, pripojuji se a preji ti vsechno nejlepsi k narozeninam, hlavne hodne zdravi a pohody do dalsich let! Fotky jsou moc pekne, jiste jsi si to patricne uzila! Zdravim, M.....

    OdpovědětVymazat
  4. ...abych ti při pohledu na tu nádheru, lad a klid, který z fotek čiší nezapomněla popřát všechno nej k narozeninám, pevné zdraví, hodně invence a času na tvoření a vedle sebe lidi, kteří tě mají rádi a dávají tak krásné dárky...
    Hezkou sobotu, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Milá princezno Lezarts,dovoluji si Vám popřát k Vaším narozeninám vše NEJ NEJ NEJ!Renatko fakt jsem unešena čajovým dýchankem na zámku, má to jedinou chybu,že jsme tam nemohly být s Tebou.Jsem přesvědčena,že by se to hodně protáhlo:-)Daja.

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Renatko, přeji vše nejlepší k narozeninám, hodně zdravíčka, štěstí, spokojenosti i lásky. Užívej si života každý den tak, aby se každý ten den stal krásným a sluníčkovým.....
    Hezký víkend. Jarmila

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Renatko, přeju Ti všechno nejlepší k narozeninám, hodně radosti a zdraví a hlavně aby Tě neopouštělo Tvé snové a krajkové vidění světa.

    OdpovědětVymazat
  8. Jůůůů tady se slavilo! Tak všechno nejlepší přeji!

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. No to je krása! O zámku v Mcelích už jsem četla hodně a plánuju tam nějaký ten víkendový lázeňský relax. Prý je to fakt supr. Takže opožděně všechno nej nej nej nej nej!!! Pa, L. (P.S.: Když blbeček neumí psát, musí to psát dvakrát :o).)

    OdpovědětVymazat
  11. Myslím,že samotná oslava byla krásným dárkem.Všechno nejlepší,ať se daří....Lena

    OdpovědětVymazat
  12. Myslím,že samotná oslava byla krásným dárkem.Všechno nejlepší,ať se daří....Lena

    OdpovědětVymazat
  13. Milý Lezartsku, o tomhle překrásném a pohádkovém místě jsem četla v mnoha časopisech a pokaždé jsem se zasnila. Nejinak i při čtení tvého báječného článku. Jednou jsem dokonce četla i o pohnutém osudu majitelky zámku a toužím se tam podívat. Příště ti vlezu do kufru a pofrčím s tebouuuu! ;-)
    Krásné dny přeje Vivi

    OdpovědětVymazat
  14. Dodatečně jenom všehno dobré k narozeninám. Dárek to musel být úžasný, prostředí kouzelné, prostě jako na zámku ...
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  15. Věro:
    díky! Ano místo, jako pro krásné sny a snít se má:-)))

    Věro A:
    děkuji:-D

    Moniko:
    děkuji! Není od věci, občas si trochu užít, obvzláště, když léta běží...:-D

    Helo:
    krásné přání, doufám, že se mi vyplní!? Jinak přijdu za rok s reklamací:-D

    Dajo:
    hned komořímu vyčiním, že ti zapomněl poslat pozvánku, protože bych ráda protahovala:-D Děkuji za přání!

    Jarmilo:
    děkuji za krásné, sluníčkové přání! Dobíjí mi baterie:-D

    Álo:
    děkuji a budu se snažit, snad mi nedojde niť k spřádání krajek:-D

    Barboro:
    .-D zase jednou po roce:-)
    Díky!!!

    Lenko H:
    jestli ráda občas sníš, určitě si to vyzkoušej. Mohu jen doporučit i kuchyň a personál je bez chyby.

    Leno:
    dvojmé díky, za přání a návštěvu na mém bogu:-D Ano oslavy byli opravdový dar!!!

    Vivi:
    určitě se vydej na cestu a s vlastním kufrem:-) Báječné kulinářské i jiné zážitky zaručeny! Pohnutou historii majitelky, už nikde není znát, naštěstí! Naopak je to malý ráj na zemi na prahu Českého ráje:-D

    Jitko:
    děkuji:-)Teď opravdu vím, jaké je když se řekne příměr "život, jako na zámku":-D (V mém věku, už bylo na čase:-D)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.