úterý 17. prosince 2013

Čemu se podobá váš Advent?


Tato otázka mi vytanula na mysli, když jsem opět listovala v mém fotoarchívu.
***
Poskakujete jako tyto veverky sem a tam, od úklidu k cukroví, nákupům a balení dárků? Abyste posléze zapomněli, kde jste vše poschovávali a co máte ještě uklidit, nebo nakoupit?


Nebo si užíváte toto období, jako procházku lázeňským parkem?


Musím přiznat, že si poprvé letos užívám Adventu, jako tu procházku parkem. 
Pohledem na tyto fotografie si vybavuji, za plápolání krbu se sklenkou dobrého vína a v příjemné společnosti, ten klid a pohodu. Zvuky kroků v listí a pobíhání v parku se snahou ulovit co nejlepší foto dovádějících veverek.


Je mi jedno, že okna nejsou umytá, napečeny jenom dva druhy cukroví, nezabalené dárky a ještě nevím co budu vařit o svátcích. Prostě se raduji z toho, že budeme na štědrý den v té správné sestavě.. se všemi co mám nejraději...
Ano užívám si každé z těchto chvilek, každá je totiž jedinečná a neopakovatelná...
...nejdou totiž všechny zachytit fotoaparátem, ale jde si je vtisknout nesmazatelně do koutku duše, kde budou navěky ukryté a nehrozí, že by je vám mohl někdo ukrást, nebo zničit!


Vše má v našich životech svůj čas a tak já našla ten můj, "přesný...adventní":-)
Přeji vám, aby jste také našli ten váš, "přesný čas" a prožili si advent v pohodě a objevili jeho hlavní podstatu!
Myslíte, že je to v dnešní konzumní době možné?


Já teď, už ano...
...pochopila jsem, že nikdy..., 
není pozdě..., 
stačí se jen na chvíli zastavit!

Váš
Lezarts
tiše a pokorně...



12 komentářů:

  1. Krásně napsané! A myslím, že to možné je a hlavně díky takovým lidem jako jsi ty. I u mě je to letos procházka, dva druhy cukroví z poloviny sežrané, dárky ehmmm ještě nemám zdaleky všechny pohromadě, natož zabalené! Uklízím průběžně celý rok a okna jsem myla v létě :-) Užívám si normální život bez jazyku na vestě (už třetí týden!), začala jsem chodit s mladším pirátem cvičit a hlavně mám zase pohromadě celý les :-) A moc pěkné fotky!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné fotky,oáza klidu v duši,momentálně zbírám sílu ,v pátek na můj svátek jdu na pohřeb,44let se mi zdá málo, manžel a táta dvou synů...i to ale patří k životu...Dája

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Renato, úpod tohle se podepisuji.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Jako vždy krásné fotky, Renátko, a k tomu moudrá slova.
    Přiznám se, že úklid jsem si objednala, cukroví mi peče žena kolegy, dárky jsem většinou objednala přes internet, ale stejně nemám čas se zastavit.
    Zvláštní je, že i přes to kvaltování mám adventní pocit.

    OdpovědětVymazat
  5. Renatko, jsem na tom stejně jako Ty a zrovna tak si užívám Adventu :-) Skvěle napsáno.. nafoceno-- ách. barvy co dokáže vykouzlit příroda a Tvé zachycení veverušky :-O WHAU! Úžasné :-) Přeji Ti nádherný a pohodový.. ADVENT :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Renato, u me je to jak kdy, nekdy veverka jindy loudalka parkem. Dneska se urcite spise loudam a tim sbiram silu na alsi sprint :o) Tobe preju krasny adventni cas, Katerina

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle nesmím ukázat mému muži, to bych slyšela: no vidíš...Ale aby řekla pravdu, někdy jsem veverka a někdy se loudám parkem (a koukám, Katka taky :o))
    Moc zdravím Renatko!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Ty tvoje patchworkové fotokoláže se mi moc líbí.
    Jinak taky myslím, že když nebude naklizíno, napečíno a super navaříno, tak se taky nic moc nestane. Užívej si klidu a pohody a to i v tom novém roce 2014.

    OdpovědětVymazat
  9. Barboro:
    tak to má být, gratuluji:-D

    Dajo:
    není to zrovna asi ta atmosféra Adventu,kterou jsi si představovala. Snad jsi svátek, alespoň trochu oslavila?! Přeji ti i tak prožít Vánoce v pohodě a ve zdraví:-)

    Zuzu:
    jsem ráda!!!:-) Díky za přáníčko, moc se ti povedlo:-D

    Álo:
    nevím, zda moudrá, ale realistická, určitě:-)Hezky si ještě té adventní nálady náležitě užívej. Vždyť patříš, mezi "Ježíšky"! Ještě bravo za to co děláš!!!

    Susie:
    díky a připíjím na vánoční pohodu:-D

    Katarino:
    když jsou doma, ještě malý skřítkové, ani to jinak nejde. Časem to pak bude, už jenom procházka tím parkem:-D!!!
    Přeji klid pak pod stromečkem:-)))

    Heli:
    alespoň se určitě nenudíš:-) A navíc, když se vrací dítko z takové dálky, tak mamča musí ukázat, že je na vysoké vánoční úrovni:-D Hezky si to pak, u stromečku, užívej v klidu, jak na lavičce v parku!!!

    Ditto:
    ano, letos si to opravdu užívám!!!
    A jak se zdá budu se snažit, aby to tak bylo ještě i po ty další Vánoce. Holt na dobré věci si člověk snadno zvyká, hlavně, když si nikdo na mojí "ležérnost bytí"nestěžuje:-)
    Přeji ti také pohodu a samé dobroty:-)))

    OdpovědětVymazat
  10. I je možný se zastavit, jen chtít !
    Všecky tvoje fotky mají NĚCO do sebe, ale nejvíc mně uchvátila ta panáčkující veveruša !!! To je kouzelná fotka !
    Měj se pěkně a užívej si každé chvilky.
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. Jaromilo:
    naprosto se pod to podepisuji:-)
    Děkuji za ocenění mého fotografického amatérismu:-D
    Ta veveruška, spíše veverušky, mě zabavily a pěkně prohnaly. Nebylo to snadné je načapat s takovým "normálním" aparátem a kloudně nafotit.Ale pohled na ně, mě vždy fascinuje!!!
    Přeji krásné dny, plné poezie a lásky:-)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.