sobota 21. prosince 2013

Jak jsem letos "štólovala"...


    
...,aneb šila běhouny na stůl. 


Už jste se možná polekali, že jsem pekla ŠTÓLY, ale to u mě jen tak nehrozí.
Já jsem jich několik letos ušila, některé jste už viděli. 


Protože si každá už našla majitelku, 
tak je mohu v souhrnu ještě jednou na blogu "vyvětrat.
***
Přeji všem poklidnou poslední adventní neděli.


Třeba někde..., 
už i na saních, kde je sníh.
U nás zatím sviští za svitu slunce 
po "listích":-)

Váš
Lezarts
zabalena do Štóly.

                                       

5 komentářů:

  1. Krásné vánoce přeji,spoustu štěstí a zdraví...Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Renatko, nemám slov, jedna krásnější než druhá! Vskutku luxusní kousky!
    Přeji příjemný zbytek neděle, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Krasne štoly Reni! Nachytala jsi me, nemyslim uz par di na nic jineho nez na štolu, takovou tu vonavou,jako od babicky, ale zatim jsem se k peceni jeste nedostala :) Tve kreace jsou nadherne, tvuj uzasny cit pro barvy zase hraje prim! Preji krasne svatky, vse nejlepsi do noveho roku a moc zdravim, Monika.

    OdpovědětVymazat
  4. Věro:
    děkuji,tobě také jen to nejlepší pod stromeček!!!

    Helo:
    Děkuji za chválu, dmu se jako holub na báni:-D
    Krásné shledání s Terkou a tak i určitě krásné Vánoce:-)

    Moni:
    na štólu pečenou, už je pozdě, ale vánočka to může ještě jistit!!!
    Děkuji za pochvalu, je to pro mě vždy dodání chutě k dalšímu šití:-)
    Zasílám ti za velkou louži přání, krásných a pokojných svátků vánočních!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Renato, krasne svatky, plne smichu a pohody. Katerina
    P.S.: Jezisek ze Svycarska ma male zpozdeni a az vcera poslal jeden balicek na cestu. Dej prosim vedet, az dorazi :o)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.