neděle 8. prosince 2013

Mezi 1...a 2...


...adventní nedělí, ale také den předem.
***
Tak mohu nazvat dnešní příspěvek. 
Nevím, jak se mi to daří, ale mám dojem, že každý rok se ladím na vánoční náladu, čím dál tím později.


Ovšem pak, když se do ni dostanu, potřebovala bych, aby prosinec trval... alespoň 6 měsíců.
(Doba, kterou bych potřebovala k uskutečnění všech nápadů.)


No, ale nezbývá, než zůstat v realitě.
 Jak ta moje nálada vypadá letos, vidíte na doložené fotodokumentaci.


Mezi první a druhou adventní nedělí jsme zvládli oslavit Mikuláše. Jako vždy nechyběla naše besídka, letos nás bylo 15 + dva psi. Děti letos měly lehkou převahu. "Panďuláci Manalas" s šípkovou marmeládou a horkou čokoládou(už znáte ze příspěvků z minulých let), byli vynikající. 
Jako, už se stalo zvykem nesměl chybět můj anděl strážný Lucie, 
bez ní se nedá zadělat dobré těsto!!!


Asi nemusím moc popisovat, že u nás Vánoce budou hlavně červené a zeleno zlaté:-)


Letos mi padly, z mé bohaté zásoby vánočních ozdob, do oka ty "retro". 
Tak máme výzdobu, opravdu hodně tradiční...
Těmhle ozdůbkám je letos 25 let! Ale nemají ani jednu vrásku:-)
Nové jsou pouze korálkové hvězdičky, 
letošní novinka (zakoupené).


Zahradu ozdobil mrazík...


...já pro změnu přizdobila několik zákoutí kolem domu.


Vše je, jak má být...


...tak i náš čtyřnohý miláček 
si teď může užívat... 
...adventní pohodu!
Uf..., 
...není nad dobrý pocit, 
že se mi včas podařilo vytvořit tu pravou vánoční náladu:-)))

Váš
Lezarts
vánočně oděný.

6 komentářů:

  1. MILÁLEZARTS,MĚ PŘECHÁZEJÍ OČI NAD TOU KRÁSOU BAREV A SVĚTEL....DAJA

    OdpovědětVymazat
  2. A já zase propásla toho vašeho Mikuláše...A vůbec, mluvíš mi z duše s tím nastartováním na vánoční tvoření, mě to taky nejde, abych se chystala třeba v červenci u bazénu...Ale u tebe to beru jako řečnickou otázku, protože naparáděno máš doma i na zahradě prostě parádně!
    Příjemný večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný příspěvek a krásné vánoční naladění. Kde jsou ty doby, kdy jsem měla touhle dobou napečeno, uklizeno, nakoupeno a vyzdobeno? Ale což, o tom vánoce nejsou...hlavně klid a pohodu v srdci:-) Kochat se můžu na blozích:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tedy, podle fotek bych řekla, že máš s dárky skoro vystaráno (šťastná to ženo) a krásně vánočně vyzdobeno. Ty ojíněné květinové "ozdoby" na záhonech nemají chybu - směle konkurují těm 25 let starým ozdobám. Měj se hezky . Ditta

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně nazdobeno je u vás doma i venku, krásné adventní dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Dajo:
    ...trochu barev a světla do krátkých dnů a dlouhých nocí:-)Snad jsem tě moc neoslnila:-)))

    Helo:
    ...,ale to byl "fičák", takřka v předvečer:-)))
    Krásné adventní dny, s vůní perníčků:-D

    Amélie:
    jestli tě mohu uklidnit, žádný velký úklid, uklízí se po celý rok, žádný nákup, pouze kapánek nazdobeno. A máš pravdu Vánoce jsou hlavně o lásce a radosti být se svými milovanými!!! A jsem ráda, že zavítáš:-D

    Ditto:
    krom těch ušitých a to jen malého zlomku, z toho co bych chtěla, nemám ani jeden dárek!!! Nazdobeno ..., honem, honem. Ještě, že ta zahrada teď dříme:-)))
    Pohodové dny přeji:-D

    Marcelinko:
    děkuji za návštěvu i pochvalu.
    Přeji také pohodu a potěšení k Adventu:-D

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.