neděle 22. června 2014

Když si mě k sobě přivábí...



..., hedvábí!



Aneb jak to nakonec dopadlo s mojí kolekcí hedvábí a hedvábnými afghánskými výšivkami.

Není tak dlouho co jsem se tu vyznávala k "lásce" k hedvábí.  


Výsledkem je dílko, vlastně šité
 4 páry rukou.


A tak to padlo.


Musím  přiznat, že hedvábí je velice neposedný a rozpustilý materiál, 
ale za výsledná efekt, mu tu "nevychovanost" odpouštím:-)
Jedinečné zlomy světla na jeho struktuře, dělají divy.


Hedvábná výšivka, je naprosto bezchybně vypracovaná...,
...hodna hodinářské práce!!!


Její autorky mají ode mě neskonalý obdiv a 
doufám, že se mi podařilo jejich práci dát 
důstojné "zarámování"?!


I když léto nám začíná trochu 
"frišně"
doufám, že máte dostatečně "žhavý" prázdninový program!!!

Váš
Lezarts,
hledající Bource morušového:-)

12 komentářů:

Marta Dupkalová řekl(a)...

prekrásne si tie výšivky zarámovala ... len ticho obdivujem ...

Helena Davidová řekl(a)...

Renatko, taky miluji hedvábí a nikdy bych si z něj netroufala ušít ani kapesník, natož něco tak krásného, jako vidím u tebe.
Přeji krásný den, Helena

Kaiva L. řekl(a)...

Milá Renatko , jedním slovem krása.
K tomu nemám co více napsat.
Hezký večer Iva

Eva řekl(a)...

Velký obdiv !!!! Eva

Barbora Grünwaldová řekl(a)...

Teda já smekám! Ať už před afghánskou výšivkou tak před tvojí prací! To musí být hodin a hodin práce.

simpl řekl(a)...

Půjdeme na to jako v krasobruslení:
Technické provedení...10 bodů
Umělecký dojem........10 bodů
Celková známka........10 bodů.

Alena Zemanová řekl(a)...

Překrásné, Renátko! Prosím, mohla bys vzít tu nádheru s sebou do Plasů, abychom se mohly s Markétkou i ostatními pokochat? Budu šťastná, jestli to bude možné.

REDNEVAL řekl(a)...

Ahoj Renatko!!
To je nádhera!!
Ta výšivka a Tvoje práce- to je prostě dokonalé!!
Měj krásné léto- ať budeš kdekoliv!!! ☼☼☼
Jarka

Hana Stejskalová řekl(a)...

Musím se přidat, je to opravdu nádhera ♥ Hana

Eskandriel řekl(a)...

S hedvábím mám podobný vztah jako s drahými šperky. Strašně se mi líbí, ale bojím se to nosit, abych to nezničila, neztratila atd...

BOHDA řekl(a)...

KRÁSA.
BOHDA

Lezarts řekl(a)...

Mé milé,
dnes se omlouvám, ale odpovím všem najednou. Jak jste zkonstatovaly, byla jsem kapánek mimo...
Děkuji za kladné ocenění, mého příspěvku a to hlavně za afghánské vyšívačky!
Ale současná smutná aktualita s obětmi českých vojáků v Afghánistánu, mě zabraňuje se více rozepisovat.Pouze musím konstatovat, že člověk je nepoučitelný!!!
Jak zbytečné ztráty na životech, proč nemůžeme všichni žít bez strachu ze zítřků?!Zde i tam...!!!
Váš Lezarts