úterý 30. prosince 2014

Opožděný dárek, který nadělal spoustě z Vás radost...



... sníh!
Není snad blogu, na kterém se neobjevil příspěvek na toto téma.
Ani já nedělám výjimku. 
I když zimu, čím jsem starší nemusím, tak jsem s radostí uvítala poletující vločky
a dnes
i sluníčko.
Přesto, že je téměř konec svátků, 
dočkali jsme se!!! 
Je jisté, že si to člověk užívá jinak doma, 
než, 
když musí cestovat za prací.


Užíváme si tu bílou zimu, nejen doma
pohledem z oken, ale...



... dokumentovala jsem...
...bez...


...i se slunečním svitem. 


Nezmýlila jsem se, když si myslím, 
že většina z Vás tu pozdní sněhovou "nadílku" uvítala?!

Váš
Lezarts,
v bílé peřince.

8 komentářů:

  1. U nás toho sněhu bohužel moc není, ale zítra za ním chceme taky vyrazit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Uvitala snih mam moc rada. Ja to slunicko dneska nestihla s fotakem bylo to o minuty ...

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám sníh ráda, dokonce se chystám na hory. Jinak přeji příjemnou cestu novým rokem. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Však u nás taky chumelenice.-))

    OdpovědětVymazat
  5. Renatko, tvoje fotky jsou naprosto dokonalé!
    Sníh mám ráda, když nemusím do města nebo autem kdovíkam...
    Přeji ti pěkný poslední letošní den!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. PŘEJI DO ROKU NOVÉHO ZDRAVÍČKO, POHODIČKU A ŠTĚSTÍČKO.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  7. Baru:
    hezky si to užijte:-)))

    Radano:
    Snad se sluníčko, zase brzo ukáže:-!

    Evo:
    Doufám, že budete mít dost sněhu.
    Také ti přeji, dobré vykročení do roku 2015!:-D

    Ajko:
    ...hurá:-D

    Helo:
    tak jsme na tom stejně:-) Jsem obdivovatelkou sněhu, hezky doma v pohodě:-))! Hezké oslavy:-D

    Marto:
    díky:-)

    Bohdo:
    Mockrát děkuji a přeji také, vyvedený rok 2015!!!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.