neděle 4. ledna 2015

Chlubit se člověk nemá...,



..., ale jak jinak se podělit o radost?
Radost, kterou mi udělaly hezké dárky od blogerek. 
Vlastně to není chlubení, ale ukázka šikovnosti, pozornosti některých z vás.


Sice nepublikuji, všechna přání, která přišla poštou i e-mailem, ale i ty mi přinesli spoustu potěšení!!


Ten to příspěvek je spíš o krásných vztazích, které se dají navazovat díky internetu, což je jedna pozitivní 
vlastnost, tohoto vynálezu.


Dnes je to poděkování Vám všem, co na můj blog nakukujete.

Váš
Lezarts,
"amicalement votre".

6 komentářů:

  1. Krásné a hlavně milé dárečky .... Přeji krásný první pracovní týden . Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné dárečky, moc se mi líbí ti strážní andělé.

    OdpovědětVymazat
  3. Vše co jsi dostala,je parádní ,vidíš jak Tě mají rádi,patří Ti to!!!Ta tvá zahrada to je oáza romantiky a konečně snížek,je třeba ho užít!Zdraví Dája.

    OdpovědětVymazat
  4. Renatko, o netu člověk slyší většinou spíš to negativní, ale my víme své, že :o)
    Pohodový vstup do nového roku!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Evo:
    drobnosti, které nadělají velkou radost, že:-)Hezkou dovolenou s "Andělem na horách":-D!

    Eskandriel:
    ...naděje umírá poslední:-)!

    Amélie:
    ...jsou opravdu moc povedení:-)!

    Dajo:
    ...takové "tresty", hladí duši:-).
    Romantika to je moje...:-D!
    Držím ti palce, aby Ti zdraví nadělalo hodně radosti!!!

    Helo:
    ...naprosto souhlasím. Je to jako se vším, vše se má konzumovat s mírou:-)
    Doufám, že jsi také nastartovala tou správnou nožkou rok 2015!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné,milé dárečky.Hezký den V.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.