čtvrtek 25. června 2015

...včera

 
den, jako každý jiný
a předci...
pro mě
navždy nezapomenutelný...
 

... nejen zahrada pláče,
nemůže probudit
svého zahradníka - věčného spáče..
 

Váš
Lezarts,
jako smurné ptáče
 
 

16 komentářů:

  1. objímám Tě alespon na dálku.....
    věra

    OdpovědětVymazat
  2. Je mi moc smutno,také tě objímám....Dája

    OdpovědětVymazat
  3. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. Renátko cítím s vámi...držte se..Anna

    OdpovědětVymazat
  5. Budem na Vás myslieť a ten smutný vtáčik je milý :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ranatko, myslím na tebe, jsem s tebou!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Mila Renato,
    to je moc smutny clanek. Citim s tebou a preji ti at cas alespon trosku ty nejhlubsi rany zahoji... Katerina

    OdpovědětVymazat
  8. Reni, je nám to moc, moc líto. Čas je lék, ale chvilku trvá, než zabere. Ditta a spol.

    OdpovědětVymazat
  9. ... objímám...někdy to je víc než slovo ... šeptala jsem několik nocí modlitby...Věrka a spol.

    OdpovědětVymazat
  10. Renatko, pláču s Tvou zahradou i s Tebou. Hladím Tě po tlapce. A věřím, že čas, přátelé lidští i přátelé látky Ti pomohou zahojit tu největší bolest.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc přeji ať slzy jednou vyplaví všechen žal a zase se budete jen usmívat....Hodně sil!

    OdpovědětVymazat
  12. Všechno už tu bylo řečeno a napsáno. Já jen, že ... mám tě moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  13. Renatko, přeji hodně sil a posílám objetí ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Renatko, děkuji ti za tvoji milou návštěvu. Moc tě zdravím a těším se na okamžik, až tě budeme moci přivítat zase mezi námi.
    Iva

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.