úterý 1. prosince 2015

Pro velký úspěch...



...je výstava patchworku a ukázky historické sbírky panenek,

  prodloužena do 19.12.2015.



V případě, že jste doposud neměli čas vidět výstavu, využijte Advent k příjemnému výletu a pokochat se nejen textilním uměním, ale i krásnou ukázkou ze sbírky panenek!


Váš
Lezarts
"výstavní"

6 komentářů:

  1. Milá Renatko,ani se nedivím,že je vernisáž prodloužena,byla jsem na podobné v Ostravě a mozek mi to nebral :-)jak někdo může něco tak krásného a náročného vytvořit!!!Já si jen pozešívám pár kousků různých látek a mám toho dost....škoda jen ,že jsi tak moc daleko....Drž se,těším se na další fotečky.Dája

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádhera. Tam by se mi taky líbilo. Krásný advent.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Renatko, děkuji ti za krásné vánoční setkání s tebou. Byl to takový malý vánoční dárek a vlastně velká náhoda, že jsme se takto sešly. Ještě jednou ti moc děkuji a přeji tobě i celé tvé rodině prožití vánočních svátků v pohodě a v klidu.Přála bych si, aby toto setkání nebylo poslední, snad se někdy zase setkáme.
    Iva


    OdpovědětVymazat
  4. Mila Renato, moc blahopreji k uspesne vernisazi. Tesi me, ze jsi sebrala silu a jdes dal i pres vsechno tezke co te letos potkalo. Moc dekuji za vanocni pozdrav! Vlasne to byla takova posledni kapka, abych se vratila na blog... K tobe leti taky jednpo, tak snad dorazi a potesi. Preji pokojne svatky a mnoho pozitivni
    energie, Katerina

    OdpovědětVymazat
  5. Dajo:
    moc děkuji za morální podporu:-)

    Amélie:
    snad jednou se podaří, že dorazíš! Prosím napiš mi do e-mailu tvojí novou adresu. Díky:-)

    Ivo:
    ...moc nekomentuji ale doufám, že ti to vynahradím!!! Můžeš mi napsat tvojí adesu e-mail?
    Za vše děkuji, byl to pro mne teké krásný dárek!!! Na příště R.

    Katarino:
    pošta přinesla krásné andělíčky!!! Jsem ráda, že máme zase o Vás nějaké zprávy:-)
    Krásné svátky:-)))

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.