sobota 4. června 2016

Barvička co dělá radost...




...jak jinak, než růžová!!!

Všude, kam se podívám, hlavně v zahradě.


Můj poslední příspěvek v růžovém nádechu, 
jak se zdá přinesl do mnohých duší "lehký pocit bytí":-)
Mě tedy určitě!
+++
 A to nejen díky vašim milým komentářům, 
ale dokonce krásnému dárku, který přinesl pošťák od blogerky Jaruš
 z www.redneval-redneval.blogspot.com

Tyhle dva nádherné obláčky, už zdobí můj stůl ... 
...díky jim se káva stane ještě větším zážitkem!


... pro krajku, už mám také plány:-)

Jsem moc ráda, že růžová je zdravě nakažlivá.


Jaruš, i všem návštěvníkům mého blogu
 a
 mým dobrým přátelům, posílám velké



Že jste!
Všem přeji vidět svět v růžové
 a 
srdce plná lásky!!!


Váš 
Lezarts
plující na růžovém obláčku:-)

10 komentářů:

Eva řekl(a)...

Huraaaa !!!! Optimistický příspěvek :-)))
Krásné růžové dny i tobě. Eva

Věra řekl(a)...

Také přeji krásné růžové dny!Věra .-)

Marcela Nováková řekl(a)...

Jaruška umí a Tobě jen další a další růžové dny přeji! Marcela

Jitka řekl(a)...

Růžovou můžu ... Jaruška je velká šikulka.
Krásné růžové červnové dny, Jitka

Helena Davidová řekl(a)...

Krásný dárek pro skvělou zahradnici!
Renatko, moc tě zdravím a přeji růžové dny! Helena

Daja Duha řekl(a)...

Milá Renatko, MERCI i tebe!!!Na tvém blogísku je fajn a ta růžová ti velmi sluší:-)!!!Dája.

Aďka řekl(a)...

Krásne ružové darčeky, aj ja mám rada ružovú, práve z ružovej šálky popíjam ružový jahodový milk šejk :-)
Pekný večer,
Aďka

Susie řekl(a)...

Renatko, nádherně Ti vše kvete..úžasná zahrada a růžové dárečky.. ♥ pohlazení po duši.. Přeji Ti krásné letní a hlvně pohodové dny :-)♥

Hana Stejskalová řekl(a)...

Renatko, to jsou krásné dárečky, růžová je krásná :-))) Přeji pohodové letní dny ♥ Hana

Lezarts řekl(a)...

Děkuji Všem za "růžově naladěné" komentáře!Hodně je potřebuji.
Věřte pomáhají mi!!!
Přeji Vám krásné léto:-)
Vaše R.