pátek 17. dubna 2020

Zajíčková ...



... taková byla naše velikonoční atmosféra.
Letos jsem se pustila do dekorace a balení velikonoční nadílky
v duchu recyklace krabic od mléka.
Inspiraci jsem našla na pinterestu.


Konečně jsem vyzkoušela nové akvarelové pastelky.


Ke všemu jsem ještě použila ubrouskovou techniku.
Moc mě to bavilo😊
A toto je finální ukázka mého “hraní”.






Krásné dny přeje všem
Váš
Lezarts
který by rád bral do zaječích🐰

P.S
nemohl by mi někdo poradit, nedaří se mi vkládat z mého tabletu komentáře k vašim příspěvkům.
Děkuji předem R.


5 komentářů:

  1. Nádherné zaječí krabičky)))Povedly se ti.
    S komentováním z tabletu mám taky problém. Od listopadu mi vůbec komentáře nejdou vkládat. Psala jsem na podporu, do dnešního dne mi nepřišla žádná odpověď.
    Přeji poklidný víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Renatko, ty krabičky jsou úžasné! Moc se mi líbí! Opravdu povedená recyklace.
    Vidím, že na Velikonoce jste se sešli u stolu, co chtít víc!
    měj příjemné dny, moc zdravím. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Evi děkuji, máme stejnou zkušenost😕.Tak nevím, kdo pořadí?
    Přeji hezké tvoření s Loli👍

    Helo, to je jedna z výhod, že žijeme všichni na rodinném “sídle”😊Jsme před virem ego a můžeme spolu sedět u stolu, jako v Lánec🙃 a navíc můžeme konzumovat bez roušek👍👍👍
    Doufám, že jste v pořádku a užíváte si slunečních dnů jak to jde ☀️

    OdpovědětVymazat
  4. Renatko, krásné recyklování - zaječice je krasavice - moc se mne líbí. Velikonoční pohoda a atmosféra se vydařila, co více si přát. Přeji ti jen samé sluníčkové a tvůrčí dny. Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za pochvalu😊
    Já jsem se zase pokochala na Tvém blogu “ tvojí drobnou radostí ze zahrádky”.
    Krásně to vše kvete👍.
    Přeji Ti spousty dnů plných květin!!!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.