úterý 5. května 2020

Žlutý mor...




...máme ho všude😕.

Jsem, už rizikovou generací a tak hezky doma a žádné “courání”.
Ale...
...nastala situace a musela jsem z naší rezervace do “světa”.
A co vidím 10 km v okolí naší obce - žluto kam oko dohlédne.
Chápu konečně, proč slzím, kýchám, kašlu a teče mi z nosu...
žádný vir ani kvítí ze zahrady!

Je to “žlutý mor - pro ty motýle”.
Ta hrůza je na všem a ve všem!!!


Na terase.


Na autě, které bylo den před umyté.


Na nábytku na kryté terase.


Prostě na všem!
Tudíž i na mě a ve mě.
Jenom “ty motýle” nikde.

Jak to máte vy s žlutým morem?

Krásné dny v soukromí přeje Všem

Váš
Lezarts

Umořený na žluto.




4 komentáře:

  1. Renatko, jsem na tom stejně - slzím, kýchám, dusím se a nadávám, to je všechno, co s tím můžu dělat.
    Po dálnici do Prahy o polích vím tak o 5 km dřív, než je vidím... prostě mor!
    A jak vypadá nábytek na zahradě, parapety, terasa... děs! Položený telefon venku na stole je do půl hoďky žlutě posypaný...
    Tak to snad přežijeme!
    Moc tě zdravím! Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Když tak jedu krajinou, tak si říkam slovy klasika "...jak by tu bylo kráásně, kdyby tu nebyly ty blbý ......žlutý pole . Řepky se nenažerem a zemáky budem dovážet !Chjo, pláču na nesprávným hrobě.
    Ty hadry na hubu nám naordinovali kvůli té žluté potvoře !
    Ahoj Jaromila

    OdpovědětVymazat
  3. Děvčata teď je to asi jenom ještě jenom malá “ochutnávka”😕...mám strach, že bude ještě hůře, jestli se nestane nějaká změna!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Renatko i v Praze je žlutý mor a to v mém okolí, lány řepky nejsou, ale mor se dostane všude. Je mne z toho smutno, když vidím tu žlutou a lituji všechny, kteří mají tyto pole za humny.
    I tak ti přeji hezký a pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.