úterý 22. září 2020

...oodcházení...

 



...LÉTA

je vždy pro mě kapánek nostalgické i přesto, že mám ráda podzim.

Proto se dnes trochu symbolicky za létem poohlédnu. Otevřu album a podělím se s vámi o několik

momentek z naší “letní”zahrady.













                                     Vkročte v pohodě a zdraví do hýřivé palety barev podzimu!

                                                                                 Váš

                                                  Lezarts 
                                                                     za chvíli, podzimní🌈


P.S.
omlouvám se, ale výsledná grafika neodpovídá tomu co jsem vyrobila. Bloger si to dělá po svém a neumím  tuto novou verzi krotit👎










3 komentáře:

  1. Renatko, tvou zahradu nikdy nepřestanu obdivovat. Děkuji za krásné fotky a přeji pohodový podzim.
    Helena

    PS: příspěvek nevypadá nijak tragicky, snad se všechno ustálí...

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné to tam máš )))
    A nový B. mě pěkné štve. Asi kvůli němu přestanu blogovat.

    OdpovědětVymazat
  3. Nejsem počítačový expert, ale nechápu ty neustálé změny 🤨??? Sama s tím bojují, každý nemá po boku nějakého konzultanta a jejich zpětné vazby=0👍
    Evo vydrž, ráda čtu Tvé příspěvky !!!

    Helo, Evo děkuji za pochvalu zahrady😊
    A zachovejme si přízeň🌈🌈🌈 a blogujme☘️

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.