úterý 1. září 2020

Už jako batole, když jsem otevřela oči v...


...mé postýlce viděla jsem za každého počasí slunce!

Naproti mé postýlce visel obraz se slunečnicemi
a první co jsem uviděla po probuzení bylo slunce,
tedy spíše několik sluncí,
na obraze je přesně 8 slunečnic.


Jedna slunečnice pro každý den a ta 8 je do zásoby
v případě, že by bylo potřeba přidat na intenzitě
slunečné nálady v době temna.

Už dlouhá léta vím, že slunečnice jsou a budou vždy moje
životní inspirace.
Dnes visí v mé kuchyni, v srdci domácnosti,
a mohu se tak o ta slunce s každým,
kdo sem vstoupí o jejich blahodárný vliv podělit.


Pro mě vždy byly symbolem dobré nálady a zdrojem inspirace,
vždyť můj první větší kreslený počin pastelem,
byly právě slunečnice(nebo něco co se jim mělo podobat)
Když jedu kolem pole slunečnic nemohu se dostatečně
nabažit tím pohledem 
a musím si zabroukat...
...jak slunečnice každý den otáčí se za sluncem🎶...



Už pár dní mám ve váze jednu opravdovou,
shoda náhod a nebo dobrý pozorovací talent mých dětí!?,
velkolepá kytice k narozeninám,
které dominuje 
SLUNEČNICE
🌻

Snad vám můj dnešní příspěvek vnesl, v tomto počasí,
do duše slunce a dobrou náladu!!!

Váš
Lezarts,
otáčející svou hlavu za☀️



2 komentáře:

  1. Renatko - písničku i slunečnice mám také moc ráda. Přeji ti všechno nejlepší k tvým narozeninám. Iva

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.