středa 4. listopadu 2020

Na podzim jsem...

 

...nejbohatší z žen😉.

Všude máme v zahradě  samé zlato!

Nevěříte?

Tak níže jukněte nato.








Škoda vzít koště a hrábě 

a

zbavit se toho bohatství na chodníčcích i trávě,

  ach,

 jaká škoda těch zlatých dukátků.

Nastává čas

 obléci zahradu do zimního kabátku.


Váš 

Lezarts

zahradní pokladník🍁🍂

P.S.

už to vypadalo, že jsem mohla přidávat komentáře, ale bohužel byla to jenom náhoda.

Pokrok ovšem je v tom, že Googl komunikuje a tak čekám na zdatného uživatele internetu, aby mi vše uvedl do chodu... ovšem to je jiná.

Nevím kdy se mi podaří nějakého přilákat, ale naděje umírá poslední😅


12 komentářů:

  1. Renatko, krásné podzimní veršování - zahrada je nádherná a tak barevná ♥
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou jak z krásného, romantického parku...
    renatko, moc tě zdravím a těším se, že tu budeš s námi! Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za přízeň 😊.
    Já chodím stále pilně navštěvovat vaše blogy snad už brzo méně inkognito😎
    Přeji vám krásné dny a báječné příspěvky...👍

    OdpovědětVymazat
  4. Máš nádhernou zahradu, Renátko, a podzim jí velice sluší.
    Úplně se stydím, že jsem Tvůj blog nechala stranou. Polepším se.

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko, vítej!!!
    Já neustále vyhlížím Tvé krásné fejetony ... děkuji za krásné čtení👍👍👍
    Bohužel mě zlobí přidávání komentářů na blogy, občas s mi to podaří a pak zase dlouho ne.
    Přeji Ti krásné dny!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Přiznám se, že jsem na takovou úrodu nikdy nepohlížela s takovým nadhledem.
    Zvážím, zda to příští rok nezměnit.
    Člověk se učí celý život a jako zahradníka mne každá inspirace naladí i pohladí.

    Co se týče přidávání blogových komentářů je asi největší alfa a omega přihlášení, hlavně na blogspotu.
    Také sem s tím bojovala a bylo to skutečně jen otázkou řádného přihlášení.
    Přeji příjemné listopadové dny a tleskám velkolepé zahradě, umím to ocenit.

    OdpovědětVymazat
  7. Blondýno, děkuji za návštěvu!!!
    Hned jsem si také u Tebe početla😂😂😂 ... už jsem pravidelná návštěvnice, díky za Tvůj humor, který miluji👍

    OdpovědětVymazat
  8. Renčo, kudy jsem chodila já, že jsem nezakopla dřív o takovou inspirativní kočku ??

    OdpovědětVymazat
  9. Inspirativní možná 😉 kočka tak akorát u kamen😀

    OdpovědětVymazat
  10. Zavítala jsem na tento blog úplně náhodou a moc se mi líbí. Zahrada je nádherná a veršování to ještě umocní. Díky za možnost nakouknutí, určitě nebylo poslední. Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  11. Duchodkaevko děkuji za návštěvu😊
    Že by jsme měly obě slabost pro Jorkšíry?

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.