čtvrtek 3. prosince 2020

Když neštěstí chodí po lidech a ne po horách??!


Tuto větu si pokládám od dnešního rána.

Snad ani nejlepší scénárista, by nevymyslel co se dnes odehrálo.

Bohužel hlavními protagonisty, tohoto dramatického scénáře byli moji blízcí. Nebudu se rozepisovat o tom, jaké to je, když se vám místo přání dobrého rána  ozve v telefonu, že členové vaší rodiny měli vážnou autonehodu. 

Po otevření žaluzií mě bylo vše, už jasnější. Venku krásná, bílá peřinka, jak na dětský kočárek, ovšem tato sněhová peřinka neležela na kočárku, ale na náledí a náledí hlavně na silnicích. V tom okamžiku mě napadla myšlenka, prostě černý humor, zda jsou silničáři  stále na home office ??? 


(Jako každoročně, zpráva silnic je  zaskočena tím, že v prosinci může sněžit, pršet a mrznout!)

Všechny tyto meteorologické ingredience jsou tou nejlepší příležitostí, aby zkoušeli um řidičů. Střih: Auto v protisměru se dostalo do smyku a přes veškerou snahu ti mojí milí, neměli šanci na té ledovce zvrátit  střet se zmítajícím autem, které se na ně řítilo na té úzké silničce.

 Bilance děsivá, dva mrtví a dva v nemocnici. Jeden na JIP a druhý na operačním sále. Nebudu vás napínat, moji blízcí jsou ti co měli “ štěstí “ a jsou v rukách zdravotnického personálu.

Ale proč to vše píšu, mohli by jste říci prostě nehoda, jako” každá jiná “ ovšem kontext, proč se můj syn s partnerkou ocitli za takových nepříznivých podmínek na cestě, je (kdyby se jednalo o jinou událost téměř groteskní), že jí vezl do lázní na rehabilitaci po vážném úrazu 14. července, kdy byla účastnicí vlakového neštěstí vážně zraněná a po kterém se ještě do dnes zotavuje.

Tak místo do lázní se vrátila do nemocnice na operační stůl a syn na JIP s v vnitřním zraněním. Musíme děkovat opět za štěstí v neštěstí. Nemohu se, ale ubránit myšlence, kdo to vše režíruje?

Každopádně moje mysl je s rodinou těch dvou, které to nepřežily a vím, že tu ztrátu se nedá ničím nahradit!!!

Váš

Lezarts,

který určitě rok 2020 nezapomene.


12 komentářů:

  1. Uff, četla jsem bez dýchání! Jsem ráda, že tvůj syn se ženou přežili, ale zároveň je tragické a velmi smutné úmrtí v druhém voze. To jsou taková neštěstí v rodinách, fakt je to hrůza.
    Přeji hlavně pevné nervy, co nejlepší uzdravování, hodně sil. Těžko hledám slova, neumím si představit, kdyby se to stalo mým dětem...
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to těžká zkouška, ale snažíme to v nímat, že měly děti opravdu štěstí a s pokorou jsme vděční za to, že je mohu obejmout!

      Vymazat
  2. Renatko, bože!!! Vůbec nevím, co mám napsat! Čistá hrůza! Moc na tebe a tvé drahé myslím, drž se a oni taky, doufám, že všechno dobře dopadne!!!
    Na dálku objímám! Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiši to je poser.
    Ani slušně to nejde napsat.
    Máš pravdu, že občas je to na jednu rodinu moc, my si tohle prožili minulý rok s rakovinou.
    Co napsat, nějak mi ta slova drhnou.
    Držte se statečně a hlavně zdraví a bez následků.
    Mačkám všechny pěstičky, zasloužíte už klid.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad poprvé budu zpívat z plných plic pod stromečkem “tichá noc...”
      A pak pod něj položíme tu naši pochroumanou mládež s velkou mašlí!!!

      Vymazat
  4. Ach! To tedy po ránu není moc optimistické čtení. I když dle možností to dopadlo jakž takž dobře. Toto je důvod k obavám, smutnění.....jak je malicherné naříkat, že si u stánku nemohu dát vánočního svařáka.
    Ze srdce přeji synovi a jeho přítelkyni, aby co nejdříve bylo vše v pořádku, abys mohla mít klid v duši.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Moje milá, je mi to moc líto, o nehodě jsem někde zaslechla. Ten rok 2020 je celý na nic, řekla bych to jadrněji. Moc držím pěsti, aby Tví blízcí byli brzy doma a v pořádku, to je hlavní. Mi takových událostí život nadělil plno. Nebudu všechny vypisovat, je to děs. Nicméně nikdy nezapomenu na dopravní nehodu 2007, kdy jsem se proletěla i vrtulníkem, naštěstí pod sedativy. Jen si pamatuju, že jsem něco vykládala záchranáři jménem Radovan, tak se jmenuje i můj syn.. kdoví, co jsem říkala. Zotavování trvalo dlouho. Já svému andělu strážnému děkuji, má se mnou fušku. A ti andělé nad Tvými blízkými asi taky, Tobě pevné nervy a zdraví, Lenka kočka

    OdpovědětVymazat
  6. Takovýhle scénář snad ani nejde vymyslet. Držím moc palce, aby se vše nakonec v relativně dobré obrátilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ, být tak v “Holywoodu” uděláme milióny☹️

      Vymazat
  7. Milá Renatko, co vás to potkalo. Moc na tebe, na tvého syna a jeho partnerku myslím a věřím, že se se uzdraví, hlavně jejich dušička - je to hrozný zážitek, který si museli prožít.
    Někdy stačí jeden okamžik a život se obrátí naruby. Přeji ti hodně sil v této těžké situaci. Opatruj se.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.