čtvrtek 3. března 2016

Nizozemí...



...jiná země patchworku...
Koncem loňského roku se mi poštěstilo navštívit Nizozemí, lépe řečeno předměstí Utrechtu. Nečekejte, že vám ukáži fotografie typických památek a zákoutí této zemičky, ač by jsem je sama ráda viděla, ale účel mé cesty byl jiný.

Jaký???


Uhodli jste...
...jak jinak, než patchwork a artquilt!


Toto je jen malá ukázka práce šikovných Holanských patchworkářek:-)
Díky jejich quiltům 
 jsem mohla obdivovat umění vlámských malířů, 
sice jen jako reprodukce...



...ale uznejte, že ty textilní reprodukce, jsou obdivuhodné!!!


...další kuriozita, co vše se dá "obléci" do patchworku...


Rozhodně s tímto modelem vozu by jste nemohli být inkognito:-)

Obohacena o krásné zážitky i požitky,
se těším  na další cestování 
za patchworkem!



Váš

Lezarts,
tentokrát
v pondělí  "Sama doma":-)

7 komentářů:

Eva řekl(a)...

To vypadá moc dobře.
Přeji krásný březen.Eva

Věra řekl(a)...

Nádhera!Krásný víkend přeji Věra

Kaiva L. řekl(a)...

Ahoj Renatko - to je krása. To je pro mne vyšší dívčí.:-)
Přeji ti hezký víkend a těším se na tvé další cestování za patchworkem.
Iva


Helena Davidová řekl(a)...

Bože, právě jsem se zamilovala - Dívka s perlou v těch hvězdách, to je neskutečná krása!
Renatko, moc děkuji za reportáž, Utrecht byl první město, které jsem z Holandska viděla a chci se vrátit...
Přej se moc hezky, Helena

Alena Zemanová řekl(a)...

Děkuju Ti za výlet za trochu jiným patchworkem, Renátko. Mně se nejvíc líbí ten vlevo ve spodní sérii obrázků.

Lezarts řekl(a)...

Evo:
...ano, ano:-)!

Věru:
...šikovností druhých se nemohu nikdy nabažit:-)
Klidný týden!!!

Ivo:
..., ale vše se dá vystudovat!
Pá, pá:-)

Helo:
...budu muset jet s Teou, aby jsem si ho mohla prohlédnou:-)
Krásné dny!

Álo:
..., že to je zase jiná inspirace?!
Mávám Ti a snad se uvidíme v Dubči?!

Bill Lyons řekl(a)...

lezarts-renata
Would you be willing to sell the Truzzle you described in your post of Tuesday, 25 October 2011 for 100€? I have a PayPal account and would be willing to pay for shipping.
I have several Truzzles but none are as attractive as yours.
(If lyons.w@att.net does not work, try welyons49@msn.com)
Byl bys ochotný prodat truzzle ty popsaných ve vaší post v úterý 25. října 2011 na 100 EUR? Mám PayPal účet a by byl ochoten zaplatit pro plavbu.
Mám několik truzzles ale žádná není tak atraktivní jako tvoje.
(Pokud lyons.w@att.net nefunguje, zkuste welyons49@msn.com)
Bill Lyons, USA
(English to Czech using http://translation.babylon.com/)