sobota 14. listopadu 2020

Malé - Velké radosti...

 

... o tu dnešní se postarala Hela.

Ze schránky jsem si vyndala krásné psaní

a v něm ještě krásnější překvapení!!!


Nádherná dečka z rukou Hely  ( Sincerely Helena )

Naprosto se trefila do barev mého interiéru.

K tomu krásná pohlednice,

vše mi udělalo v šedivé podzimu 

růžovou náladu🌸



Velké díky Helo!!!

Lezarts

P.S. všem přeji krásný podzimní den a dnes možná i se sluncem☀️

8 komentářů:

  1. Pekný darček, krásna vzorka. Príjemný víkend prajem. Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Renatko, jsem moc ráda, že obálka v pořádku dorazila. Alespoň malé poděkování za velký dar.
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem u tebe poprvé a zrovna máš pěkný dárek v hezké barvě. Dárek potěší ☺ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Divizničko vítej a doufám, že se tu zastavíš častěji😉
    Už jsem také kukla na farmu u vás a početla si👍

    OdpovědětVymazat
  5. Já nejsem zručný motálista. Vždy, když se jedná o dílko s citem pro barvu a detail, já tiše vrním.
    A jako bonus, já objevila boží blog s vtipnou ženskou a to nikde nekoupíš !!

    OdpovědětVymazat
  6. Blondýno, lépe pozdě než nikdy😉.
    Bylo to někde psáno, že se najdeme, jak jinak blondýna k blondýně a všeobecná sestra k všeobecné sestře sedá. Je to naše karma a to nepíší o zahradě... raději s tím výčtem zařadím, třeba by jsme zjistily, že jsme příbuzné😂
    P.S.
    ...jo a pokračuje s focením!!! Ty foto jezera jsou nádherné👍

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.