pátek 2. března 2012

Toť otázka...

..., jestli znáte odpověď napište mi ji. 
Jelikož zatím neznám správnou odpověď, začala jsem slepicí.
Na na oknech, na polici v kuchyni na chňapkách...
Jak jinak jsou látkové, ale i koupené keramické.
Mají pouze jednu vadu ... nenesou! 
Výhodou materiálu je, že nás kohout časně z rána nebudí svým zpěvem.

Váš
Lezarts - hledající, co bylo dříve...?

10 komentářů:

Jana řekl(a)...

Máš pěkné hejnko. Jen pozor na stísněné prostory, předpisy EU pro chov jsou přísné.
Hezký víkend
Jana

Evík řekl(a)...

Vzala jsi to z dobrého konce:-) a začla jsi tím správným :-D
http://profiblog.cz/2012/01/25/slepice-nebo-vejce-co-bylo-driv/

Amelie řekl(a)...

Nádherné obrázky...krásné slepičky...

Mariana řekl(a)...

Tak s tím asi nepomůžu... Ale jedno je mi jasné - před touhle drůbeží tu byla, a je, šikovná švadlenka :).
Hezké dny! M

Žaneta řekl(a)...

:-) Milá Lezarts,ty jsi holka šikovná.Já mám slépky ještě na půdě:-)Pěkné komentáře.
Hezký víkend.Žaneta

Janach řekl(a)...

Milá Lezarts, moc jsem si tvojí přehlídku drůbeže užila, krása.. Hezký večer, Jana

eL Familia řekl(a)...

Co bylo dřív?...no určitě slepice. Slepice jsou totiž věčné:-)
Ale jak už naznačila Mariana, tam kde je šikovná švadlena, není třeba řešit otázku drůbeže:-)
Opět krásné fotky krásné práce.

Lezarts řekl(a)...

Jano:
bytovou krizi slepic, už urgentně řešíme:-D

Evi:
uf, to se mi ulevilo a díky za odkaz:-D

Amélie:
ještě nějaká krasavice do sbírky chybí...:-D

Mariano:
slípky děkují za tu šikovnou švadlenku:-D

Žneto:
tak už je čas, aby holky skočily s bidýlka, teda z půdy dolů:-D

Jano:
jenom chyběl, ten správný hudební "marš":-)

Radko:
slepicí, asi vše začíná i končí:-))). Děkuji za uznání!

Iva řekl(a)...

Hotová slepičárna, ale moc krásná.
Iva

Susie řekl(a)...

krásné slípky, jen oc je pravda.. nevadí, že se nejdená o nosnice, toto jsou reprezentativní slepice a ty jsou též důležité :-)) Obzvláště v období jara a Velikonoc :-)) Krásné dny Lezarts**