pondělí 23. listopadu 2020

Už mám podepsanou pracovní smlouvu s...

 

... Ježíškem😉

Vím, není to žádná senzace, ale už letitá zaběhlá praxe.

Prostě za každé situace v tuto roční dobu nastupuji do pracovního úvazku do Ježíškova ateliéru. Co budu psát, žádná kariéra ani horentní plat i přes přesčasy. Je to jenom o velké lásce k bližním. Vytvořit  útulné kouzlo domova s odpovídající atmosférou klidných Vánoc a to na vzdory všemu co se kolem nás děje...

...už zase budou Vánoce...!!! 

Začínám šitím malých dárků a pozorností, které najdou vždy uplatnění. Plánů na tvoření mám jako vždy na poslední chvíli mnoho, ale času stále méně ( jako by mi někdo do těla zamontoval převodovku na 5 zpáteček🥴)

Tady je drobná “ochutnávka”





První adventní neděle, už stepuje na rohožce. Materiál na zdobení bylo sneseno z příslušného skladu. Ještě do lesa pro přírodní materiál a může se zdobit Adventní věnec, ale ten uvidíte, až příště😊.


Přeji všem,

pohodový den a čas na tvoření s láskou.

Váš 

Lezarts.

  Toho času Ježíškova sekretářka🤓



14 komentářů:

  1. Ach, to je báječné tvoření!!
    V neděli jsem zasedla také k šicímu stroji a pár malých dárečků šitých snad vytvořím. Tvé taštičky obdivuji. Já jsem s nimi zatím ve stadiu pokusů, takže jako dárek se zatím neodvažuji dát. Lépe mi jde uplést dárky :-), takže už jsou hotové čepice, nákrčníky, šátky a nyní zrovna odpadnou z jehlic palčáky pro vnoučka.
    Čas vánoční se blíží, moc se těším.
    Krásné tvořivé dny přeji.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Álo,taštičky jsou snadné šití, jinak bych to nestíhali😉
    Já jsem zase dala k “ledu” pletení´ , tak zase obdivuji ty tvoje krásné modely a rychlost s jakou to realizuješ👍
    Hezký čas přeji☀️

    OdpovědětVymazat
  3. Renatko, ani chvíli nepochybuji, že se v tvé dílně něco chystá! podle ukázky parádní kousky!
    Přeji hezké předadventní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Drahá sekretářko,
    hlavně v klidu, na pohodu a neservat plyn hned v první zatáčce.
    Já už trochu zdobila o víkendu, pouštěla si Lásku nebeskou a toužila zakousnout kus dobré štoly ke kávičce.
    Tak opatrně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky to tak mám. A baví mne to.
    Hezké tvořivé dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Helo, nápadů haló jen času málo i těch sil ubývá😉

    Blondy, neboj mám regulaci rychlosti = věk🥴

    Hani, máme to stejné taky mě to baví👍

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to né, to né !
    My mladý a krásný holky jsem ještě jako blesk :)))

    OdpovědětVymazat
  8. Blondy
    Ano, jsem ještě jako blesk, obzvláště ten namydlenej, když mi to ujede na schodech😂

    OdpovědětVymazat
  9. Já už se taky těším; až to propukne ))))
    Tvoříš krásně. Někdo najde pod stromečkem velkou radost.

    OdpovědětVymazat
  10. Člověk snese skoro jakoukoli práci, když má dobrého šéfa :-).

    OdpovědětVymazat
  11. Taštičky jsou moc pěkné. Na ten věnec jsem zvědavá, už jsem si udělala dva, akorát jsou bez svíček :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad ho uveřejní ještě před štědrým večerem😊

      Vymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.