úterý 28. ledna 2014

Nejen Mark Twain a jiné slavné osobnosti, ale i já...




...ráda navštěvuji Mariánské lázně.

Lázeňské pobyty, jako návštěvy kaváren,jsou mojí slabostí. 
Co s tím nadělám?
*** 
Tak, jak bych nemohla bydlet v nově postaveném domě, 
potřebuji k mému životu navštěvovat místa ve kterých to dýchá historií.


Mariánky a ostatní západočeské lázně rozhodně k těmto místům patří, 
kam se ráda a často, 
jak je to možné vracím. 


Navíc "zabiji dvě mouchy jednou ranou", 
dělám si dobře na duchu i na těle! 


Stále tu něco objevuji. 
K navození trochu romantické a nostalgické nálady i vám, 
zasílám několik pohlednic z Mariánských lázní. 


Pohledy na toto město, jak ho vidím já.


Přeji dny plné pohody a třeba i výlet do krajiny "bohem zapomenuté, jak se tenkrát divoké přírodě v okolí Mariánek říkalo. 


Ale to bylo, před tím, než vznikly "továrny na zdraví" lázně. 

Váš
Lezárts
švihák lázeňský.

8 komentářů:

  1. Miluju lázeňská města! Ale tady jsem ještě nebyla.

    OdpovědětVymazat
  2. Renato, krasne fotky. Marianky mam taky moc rada! Ale ty cukrarny zatim bohuzel vitezi! Krasny vecer, Katerina

    OdpovědětVymazat
  3. Lázeňský šviháku, fotky jsi ulovil(a)vskutku famózní! Jsem ostuda... v Mariánkách jsem ještě nebyla...

    OdpovědětVymazat
  4. Renatko, blednu tu závistí - v Mariánkách jsem nikdy nebyla... a tak bych se tam procházela, třeba s tebou a panem Horníčkem, kdyby to šlo, ten je měl taky moc ráda...
    Tak zatím jen ve snu...
    Užívej si i za mě,pa Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Renatko!!
    Dnešní příspěvek je nádherný!!
    Mariánky mám moc ráda i okolí,
    jezdila jsem tam už od malička- o prázdninách, mamka dostávala poukaz od ROH a ten hotel se jmenoval "SUVOROV".
    Už jsem tam dlouho nebyla- musím to napravit!!!
    měj se krásně- lázeňsky!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Reni, diky za krasny vylet, byla to mila "prochazka". Moc zdravim, Monika.

    OdpovědětVymazat
  7. Baru:
    místo plné krásných fotogenických koutů, musíš určitě navštívit:-D

    Katarino:
    dobře prostřídaná cukrárna s masáží, je famózní menu, pro dobrou pohodu:-)))Na brzkou!!!

    Lenko:
    tak to musíš napravit a zaručuji, že nebudeš litovat:-)!

    Helo:
    a co si tam zajet na oslavy sv. Valentýna?
    Jinak bych také jela ve stejném složení!!! Ale s panem Božským je romantika zaručena:-)))
    Jinak přeji krásné sny:-D

    Jaru:
    mám takový dojem, že ten hotel stále existuje. Ale stojí zato si tam zajet osvěžit suvenýry!!!
    Přeji ti, aby to bylo brzo!!!

    Eskandriel:
    také by se mi líbilo mít bydliště v Mariankách, místa pro romantické duše:-)

    Moni:
    děkuji, jsem ráda, že se ti líbila:-D
    Zdravím za velkou louži!


    OdpovědětVymazat
  8. V Mariánských Lázních bydlím a opravdu mě těší, že se ti tam tolik líbí. :-) Je to překrásné město a výborným Lázeňským oplatkám a zpívající fontáně neodolám ani já. :-)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.