neděle 27. července 2014

Zaručuji, že po přečtení tohoto příspěvku...


...nebudete potřebovat růžové brýle, aby se vám svět zdál růžovým!


Letošní rok přeje růžím, mírná zima jim usnadnila, aby se hodily (rozvily)v létě do krásy!
Určitě mi to všichni pěstitelé růží jen potvrdí.


Mám obzvlášť radost z těch mých (keřových, popínavých pokryvných...), protože se mi konečně některé  po dlouhých letech ukázaly jak to umí "rozbalit". 


V loni jsme koupili nový druh (jméno nevím), 
nebyly vůbec drahé a hned, ještě po zasazení uprostřed léta, krásně kvetly. 


Velice odolné na nemoci i parazity!!!
Ovšem letos jsme nevěřili naším očím, nádherné, bohaté a opakované kvetení. 
Tak se jim vede, že už jsou větší než já! 


Podotýkám, nejsem velká, ale také ne vyložený trpaslík 1,55 m :-D
Zde jen v porovnání s naším čtyřnohým miláčkem:-)


Jsem si na 100% jistá, že při této procházce, vás nemohly ani tlačit boty a notujete si,
"růžovou si krinolínu koupím lásko má":-D

Už to je důvod, aby jste dnes viděli  "la vie en rose" a to i bez růžových brýlí:-?!  


Krásné růžové letní dny vám přeje,

Váš
Lezarts
připíjejíc všem na zdraví, růžovým vínem:-)

12 komentářů:

  1. Opravdu růžové královstní !!! ta mírně do fialkova - to by byl můj favorit !!! tak činčin :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Nebudeš ty šípková růženka???.-)Nádherné růže!Ta do fialkova je nej nej....-)Hezké odpoledne Věra

    OdpovědětVymazat
  3. WOW !!!!...to je nádhera....miluji růže.....cítím tu vůni až sem.Krásnou neděli přeji. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Renatko, jsem okouzlená tou krásou a omámená růžovou vůní - prostě nádhera!
    Moc zdravím a růžové dny přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Renatko-královno růží růžových!!!
    Tvými růžemi jsem omámená!! nádhera!!!!pa Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Renatko, nádhera ♥ a ty krásné barvičky - jsou kouzelné, jako v pohádce - krásné růžové dny ♥ Hana

    OdpovědětVymazat
  7. Oprava Růženka:-) už mi to v tom horku nemyslí:-) Krásné dny plné květů přeje Věra

    OdpovědětVymazat
  8. To je nádhera, překrásné růže

    OdpovědětVymazat
  9. No pááni ... ty snad bydlíš v Růžovém království:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  10. Teda, je to úplná růžová lavina. Moc krásně ti to tam u vás roste a kvete.

    OdpovědětVymazat
  11. Všem moc děkuji za milé komentáře:-)
    Příště snad odpovím opět všem jednotlivě, ale momentálně mě opravdu nevychází čas.
    S omluvou
    vaše
    R.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.