úterý 10. března 2020

Můj úlet...



... lépe řečeno výlet.

Únor se překulil a ještě než nastala krize kolem Korona viru,
uletěla jsem si na pár dnů na jih Evropy.
Ježíšek mi splnil dlouholeté přání a já jsem mohla bloumat 
Lisabonem.
Nemyslím, že je nutné se o tomto městě moc rozepisovat,
 podle vašich blogů mnohé tuto destinaci znají.

Vkládám pár fotografii,
" pro ty co ještě váhají navštívit tuto destinaci...!
...mluví samy za sebe.
Pouze dodám, mé očekávání bylo překonáno!
Krásné město, 
báječní lidé,
 jídlo a pití i počasí.

















Vrátila jsem se plná krásných zážitků a požitků, 
tak doufám, že ve zdraví přežiji aktuality všedních dní...

Váš

Lezarts

1 komentář:

  1. Překrásný dárek, nádherné fotky! Mám takové dárky nejraději, podobný jsem i letos dostala, jen se bojím, že bude odložen...
    Renatko, moc ti to přeju, kochám se tou krásou!
    Měj krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.