úterý 4. srpna 2020

Mít tak křídla...



                                                         ...tak je to víc než dokonalé!!! 


Už od dětství jsem si říkala, když se mi naskytl nějaký dech beroucí výhled,
 jak by bylo úžasné moci létat a nad tím výhledem kroužit, jako pták!!!
Posuďte z fotografie sami, nechtěli by jste se nad takovou scenérií vznášet, jako pták také?



....náš každodenní výhled z balkonu penzionu v Rakousku, kde jsme trávili naší dovolenou.
Je jen pár míst kam se neustále vracím, 
jako do hotelu Port u Máchova jezera, 
ale toto místo se už stává mou oblíbenou a pravidelnou destinací 
Penzion Uzr’n nad Altmunstrem.


Traunstein


Nejen výhledy z hor, přírodní rezervace, ale i plachtění a koupání se v nespočtu jezer, některá mohou barvou a plážemi konkurovat moři😎




                                 “Soukromá pláž”... i takové místo se dá najít pro koupání🩱


Velice společenské ryby😊


to je prostě pro mě ta nejlepší dovolená!!!
A kde se ta krása ukrývá?
To vše na Salzkamergut👍

Krásné letní zážitky 
přeje všem

Váš

Lezarts
Zmožena publikací na “vylepšeném” programu blogu👎

4 komentáře:

  1. Zdravím na novém blogu))))
    V Portu jsme byli červnu a chceme se tam taky vrátit.
    Měli jste krásnou rakouskou dovolenou. Miluji hory, rozhledy, výhledy a tu jejich modrou.
    Přeji krásný srpen. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Třeba se tam někdy setkáme😊
    Stále se mi nedaří vkládat komentáře na jiné blogy, ale pravidelně je sleduji,Taky jsem se musela usmívat, když jsem si četla, jak se vám tam líbilo.
    Přeji pohodové pokračování prázdninového výletování s Loli☀️

    OdpovědětVymazat
  3. Renatko, tak to je velká paráda! Moc ti ten odpočinek a tu nádheru přeji!
    Posílám pozdravy a přání jen hezkých dnů. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Diky Helo😊
    Doufám, že budeš hodně cestovat, aby jsem se mohla na tvém blogu inspirovat☀️
    Mávám od horké ☕️ za chladného rána.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.