čtvrtek 7. ledna 2021

Včera...dnes...a zítra? Pokračování..

 

...dnes, vlastně zítra. 

Asi ve velké části republiky jsme se dočkali sněhové nadílky. Je to neodolatelná fotogenická krása!

Samozřejmě ještě než jsem posnídala, běhal jsem po zahradě i verandě a fotila a fotila...

Níže vám zasílám pozdrav z první letošní sněhové nadílky u nás.

Včerejší noční a dnešní ranní výhledy a pohledy❄️








Teď zpátky do tvrdé reality, čeká na mě hrablo a koště, už si zadali taneček a jdeme zanechat stopy v té panenské kráse🌫

Váš

Lezarts
☃️


4 komentáře:

  1. To vám krásně nasněžilo! U nás je také sněhové nadělení, sice napadlo až po Vánocích, ale mně to nevadí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle krásu jsme si všichni moc přáli )))

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím, mávám a maličko závidím.
    U nás na severu ani vločka, sucho a zataženo, šedivý den.
    Užívej romantiku !

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, kouzelná zahrada je pod sněhem ještě kouzelnější!
    Renatko, měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.