úterý 27. dubna 2021

Jaro odemyká Petrklíč...

 

... snad? ...určitě!!!...

alespoň u nás na zahradě☀️

Každé předjaří osázím několik truhlíků a potom když je převléknu do letního, cibuloviny a petrklíče vysadím do zahrady. 


Letos díky chladném jaru se mohu kochat jarními květy déle a obdivovat “petrklíčové”  polštáře a





 “hyacintová políčka”. Tulipány se snaží, skalkové končí a ostatní jen rozpuknout. 




Trochu hůře to jde narcisům, ale věřím, že i oni se umoudří a budou kvést a množit se!

I zbytek zahrady se probouzí, aby nás potěšila svou záplavu květů na keřích i stromech. To vše hezky popořádku a žádné přebíhání😊😊😊





Přeji všem, krásné a prosluněné dny s nadějí

znovuzrození !!!

Váš  

Lezarts

a jeho zlatý petrklíč☀️


20 komentářů:

  1. Hezky se na květy dívá okem těšící se zahradnice. U nás kvetou tři hyacinty, dva narcisy!! a tulipány skrz poupata se bojí vystrčit růžky. Taková zima jim hodně dlouho nebyla. Skvostná je oproti všemu čemeřice, ta se nebojí ničeho. Petrklíče mi kamsi ztratily a měla bych zřejmě obnovit zásoby. Ale jak píšeš, vše popořadě 🌷💐

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alči, naděje umírá poslední...určitě se dočkáme!!!

      Vymazat
  2. Nádherné záběry a moc se mi líbí ty zvonky oranžové, asi řepčík? nevím, jak se to jmenuje, my jsme tomu u babičky na zahradě říkali Králova koruna.Máš to na zahradě moc hezké. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bing, uhodla jsi👍, jenom ta nádhera strašně smrdí🤨

      Vymazat
  3. Renatko, ach! Tvá zahrada je prostě pojem a já se kochám a kochám!
    Přeji krásný večer, milá zahradnice. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a víš, že její dveře jsou Ti otevřeny dokořán😊

      Vymazat
  4. Renčo to je kytiček. Hotová botanická zahrada ! Mě to tolik nekvete,jak je divný tenhle rok, tak mám tu květenu taky divnou. Prostě to není ono.Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je výsledek více, jak 17 let postupného obsazování😅. Vše je nějak divné, tak se to nevyhnulo, ani přírodě, ale naděje umírá poslední

      Vymazat
  5. Nádherně rozkvetlá jarní zahrádka, moc se mi líbí petrklíčové polštáře. Zrovna dneska jsem na zahradu vysadila tři odkvetlé, tak jsem zvědavá, jestli se budu příští rok radovat. Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherně rozkvetlá zahrádka. Mám radost, že letos si můžeme jarní květeny dosytosti užít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letos opravdu mohou dělat radost déle než předešlé roky! Moc si to užívám a dokonce jsem si mohla dopřát i některé do vázy☀️

      Vymazat
  7. Nádherné fotografie rozkvetlé zahrádky a moc se mi líbí osázená stará železná výlevka. Takovou jsme měli doma u rodičů, ale také je pamatuji na mnoha nádražích. Krásné fotografie. Přeji příjemné májové dny. Jara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výlevka byla můj sen, když jsem jí dostala věděla jsem, že to bude krásná ozdoba, každé roční období ji osázím jinou kvetoucí dekoraci ☀️

      Vymazat
  8. Prekrásne ti to kvitne!!! Pozdravujem, Marta

    OdpovědětVymazat
  9. To je nádhera. Přeji krásný májový den.

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné kytičky. Také si každý rok na jaře kupuji malý petrklíč v květináči jen tak pro radost. Poté ho zasadím do zahrádky do záhonku a nyní mám trávník plný žlutých petrklíčů, Strašně se rozmnožily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ta nádhera jarního překvapení a výhoda, když není sluníčko na obloze, má ho alespoň na zemi☀️

      Vymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.