středa 28. července 2021

Když u nás přistane Albatros…



…to je radosti!!!



Žádný opeřenec se mu nevyrovná 😀, jde totiž o balíček knih z vydavatelství Albatros. Ještě najít čas a začíst se do nové dávky příběhů. 

Počasí by tomu přálo, ale nějak se loudám s laděním detailů po rekonstrukci a proto na poslední knihy ze zásilky ještě nedošlo. 

.



Vybírám si momentálně hlavně oddechovou tvorbu, v celku jsem byla vždy spokojena, až na jednu knihu, poslední od Třeštíkové “Foukneš do pěny“. Dost mě to překvapilo, velká změna oproti tomu co jsem od ní doposud přečetla (spíš nedočetla, jen málokdy se mi stane nedočíst, ale v tomto případě jsem to nedala, asi jsem”srab”) 

Jde pouze o osobní názor na tuto knihu.Dejte mi vědět, zda jste ji četli, jaký na vás udělala dojem.



Snad i vy oceníte Albatrose a dáte mu i u vás prostor k přistání😁😁😁


Nemohu se dočkat, až se konečně uvelebím v plážovém koši a nechám se unášet na papírových křídlech Albatrosu😉



Užívejte si letních dnů, ať jste kdekoli a děláte cokoli☀️

Váš

Lezarts,

natěšený na nové čtení📖



9 komentářů:

  1. Albatros se docela nadřel, ale je pravda, že budeš mít o zábavu postaráno. Také moc ráda čtu, minulý týden jsem od R. Třeštíkové dočetla Osm. Mně se její knížky líbí, ale tuhle neznám. Měj se fajn a přeji hodně klidu na čtení. Máš pořádnou nálož 😜😊

    OdpovědětVymazat
  2. Renčo, panečku to máš pořádnou nálož knih. Já chodím hlavně do knihovny, ale sem tam si taky něco koupím nebo jsou mi knihy darované, celkově čtu víc v zimě.Na stolku u postele mám vyrovnané knížky, které čekají na přečtení a Foukneš do pěny je jedna z nich, dárek z Vánoc ještě nepřečtený. Veselí od R.T. se mě líbilo moc. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní přistání, tak ti moc přeji to uvelebení a čtení!
    Paní Třeštíková (myslím pochopitelně tu mladší) je mi natolik nesympatická, že jsem od ní nic nečetla. Možná chyba, ale je to tak.
    Renatko, přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Reni, jsem knihomolka od dětství.. bylo i období, kdy nebyl čas, bylo i období, kdy některé knihy nešlo číst, ale teď čtu opravdu hodně. Akorát poučena tím, že se knížky rozpínají a zabírají místo, už jen knihovna.. Ano, jsou knihy, které by stálo zato mít doma, ale nejde to. K p Třeštíkové - ty první knihy jsem přečetla v poho, no s pomyšlením - prostě oddychovka, ale ta Pěna , tu jsem nedočetla, nepochopila... zdraví Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Renátko, pořádná nálož, mám to ráda, usadit se s knížkou a mít na to čas a ticho, od R.Třeštíkové jsem zatím nic nečetla, ale mohu to časem napravit. Rozečtenou mám jinou knihu, po letech čtu znova Křižáky. Tak hodně pěkných chvil nad stránkami. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. To je pořádná nálož čtiva)))) přeji krásné letní chvíle s knihou.

    OdpovědětVymazat
  7. Čtu hodně, chodím pravidelně do knihovny, ale nevím ani proč, od Třeštíkové jsem nečetla nic. Takže hned příště v knihovně něco vyhledám a zkusím.
    Taky se moc ráda s knížkou usadím venku pod pergolou.
    Tak si tu Tvoji současnou zásobu čtiva užij.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Albatros u nás přistává docela často.

    OdpovědětVymazat
  9. Všem děkuji za komentáře a je vidno, že jsme parta slušných knihomolů😊
    Co se týče Třeštíkové, protože jsem od ní přečetla hodně knih a líbily se mi, o to víc je pak větší zklamání její poslední výtvor.
    Jak konstatujete, stále jsem nepřišla na kloub záhadě, jak odpovídat na vaše komentáře… snad se k tomu zase nějak dopracuji???!
    Zatím všem přeji alespoň slunce v duších a dobrou četbu na očích
    Váš
    Lezarts

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.