pondělí 20. září 2021

Vstoupila jsem do kláštera…

 

…ještě se dvěma adeptkami  patchworku, 

aby jsme váženému publiku nabídly ukázku naší víry,

 že koníček je světlem na konci každého tunelu.

Zde je pozvánka a jestli budete mít cestu kolem Votic, třeba návštěva kláštera a potažmo naší výstavy, bude příjemným kulturním zpestřením začínajícího podzimu.



V sychravém počasí podzimu můžete shlédnout ještě několik různých expozic v teple, které klášter současně nabízí.

Více na 

www.klaster-votice.cz

Jestli se rozhodnete a navštívíte naší výstavu, přeji i za kolegyně hezky prožitý čas!

No a jestli vám to tentokrát nevyjde, nebojte se,

 galerie se nám začínají ozývat a pomalu zaplňujeme náš výstavní kalendář.

A jak se říká naděje umírá poslední …

…kultura, žije !!!



Váš

Lezarts,

doma zpět z kláštera😊

13 komentářů:

  1. Ta výstava bude určitě skvělá, patchwork se mi líbí moc, ale na to nemám to správné nadání. Tak ať to všechno dobře dopadne a přeji hodně spokojených návštěvníků 😉👍

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, moc gratuluji!
    Renatko, měj hezké dny. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je technika, která je krásná, ale mne to minulo, pouze dokáži obdivovat práci druhých. Díky za zveřejnění. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. To musí být krásná výstava. Škoda, že je od nás tak daleko. Jinak bych zajela)))

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě to bude zajímavá výstava. Přeji Ti krásné a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Mám to trochu z ruky. Výstava by se mi určitě líbila.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. No navštívila by som, keby to bolo bližšie :( Nejaké fotky nebudú? Na stránke zámku, čo si tu dala, som nenašla :(

    OdpovědětVymazat
  8. Marto, fotografie na webu kláštera nenajdeš. Určitě nějaké uveřejním, až skončí😊

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak podruhé a líp :
    Renčo, zdravím. Určitě krásná výstava a ještě k tomu v takových prostorech musí být zážitek ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Renatko posílám pozdrav...Oznamuji všem účastníkům fotografické výzvy, že kvůli rychlejšímu nástupu podzimu jsem změnila data zveřejnění příspěvků a dala rozestupy pouze jednoho týdne. Nové datumy zveřejňování příspěvků najdeš v odkazu na mém blogu.

    OdpovědětVymazat
  12. Járo díky, už jsem si to přečetla, snad to zkusím…

    OdpovědětVymazat
  13. Přeji hodně spokojených klášterních návštěvníků! :-)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.