neděle 10. října 2021

Fleurs d'automne …



… výzva č 2.

Myslím, že nebude potřeba příliš komentovat následující fotodokumentaci této výzvy na téma 

“Květy podzimu”.

Vrátka naší zahrady jsou otevřená, prosím vstupte můžete přivonět, ale netrhat😁! 


Listopadky, paradox…

… byly to kytky, které měla babička v zahradě a mě se nikdy nelíbily … 

a mám jich teď plnou  (tu samou ) zahradu 😋


..



.





Někde už jsem nahradila letní sadbu za podzimní.








Snad ještě vykvete?! 

Tato Hosta se nějak ztratila v kalendáři nedávno vytvořila poupata😊





Co ještě nesežehl mráz.




A jedna toulavá Japonská Sasanka.




Takový je stav květeny k dnešnímu dni v naší zahradě.

Váš

Lezarts,

 stále těšící se z toho co kvete 🌻


P.S.

Prosím nezanevřete, ale stále mi nejde moderovat vaše jednotlivé komentáře🤯

12 komentářů:

  1. Renatko moc krásné fotografie ze zahrádky jsi přidala a mám z nich velikou radost stejně jako ze Tvé účasti v mé výzvě.. Moc se mi líbí ta naaranžovaná výlevka. Takovou jsme měli kdysi doma. Hosta mi také vyrazila poupata, ale dnes ráno už byla ohnutá mrazem, tak že asi končí...Děkuji Ti a přeji Ti krásný zbytek neděle a příjemný nový týden. Doufám že se ten příští víkend zase přidáš na téma: "Barevný podzim". Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za návštěvu zadarmo)))) Nádherná prohlídka.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná procházka zahradou, uklidnila jsem se a ještě potěšila oko. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Renatko, Tvoje zahrada je kouzelná výzva nevýzva. Krásná zákoutí! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Našlapuji opatrně a jen se kochám - kouzelná zahrada.
    Renatko, přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Renatko, máš krásnou snovou zahradu. Na každé straně překvapení v podobě květin nebo zátiší.
    Měj se moc hezky. Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Trhat určitě nebudu, ale dotaz mám. Keř s velkými bílými květy, které později přecházejí do světle zelené mám na zahradě také. Je za ty roky obrovský a nádherný. Byla jsem přesvědčená, že mám hortenzii, ale pak jsem slyšela, že je to kalina. Poradíš?
    Listopadky jsou teď oblíbené, dříve to byly květiny spíš smuteční, dávaly se prakticky jenom na hroby. Já je mám ráda pro jejich barevnost. Fotky ze zahrady jsou krásné. Měj se fajn a zdravím 😃😉

    OdpovědětVymazat
  8. Evko, jestli jsem dobře porozuměla, myslíš fotografii Č.1, tak to je opravdu hortenzie. Kalina kvete koncem jara, začátkem léta. Květy jsou menší a mohou vonět.
    Snad jsem takto,bez obrázku tvého exempláře, správně odpověděla?!
    Přeji hezký podzim v zahradě☀️

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherná zahrada a tím i fotografie do výzvy.Pokochala jsem se

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne ti to kvitne :) Krásne dni, Marta

    OdpovědětVymazat
  11. Tak jsem se na návštěvu do zahrádky taky vecpala. A stálo to za to !
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná zahrada na krásných fotkách. 👍👍👍
    U těch babiččiných květin jsem se pousmála. Mně se v mládí nelíbily babiččiny muškáty, dokonce mi i smrděly. A dnes je mám všude. 😀

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.