úterý 10. ledna 2023

Jaké máme vlastně roční období?



To byla otázka, kterou jsem si položila, když jsem letos hned začátkem roku obešla zahradu.

No, posuďte …


.





Zatím co mám ještě okna s vánoční výzdobou v zahradě to vypadá, že bude jaro.

Takhle brzo, začátkem ledna, jsem ještě nenafotila probouzející se zahradu…

Snad to co pučí  a raší nepomrzne, jsme totiž téměř 400m nad mořem?! 

Aby se v tom někdo vyznal?

Váš 

Lezarts,

trochu překvapený🤓


12 komentářů:

  1. Jsou to divy v té přírodě)))Není to dobré….Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Renátko, je to překvapivý jev, ale krásný.Jenže si myslím, že zima ještě neřekla, že letos na své panování rezignovala.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Renatko, pečlivou obchůzku jsem nedělala, ale tulipány mají 5 cm a mají se k světu... Snad nebude největší mráz v dubnu jako před pár roky. To všechno zmrzlo...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem před pár dny užasle koukala na pupeny a jen doufám, že to vše nepřemrzne... U nás před svátky kalamita jak z Mrazíka a pár dní nato úplné jaro, fakt velké skoky. Příroda musí být solidně zmatená :-/

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mi sněženky a narcisy vystrkují lístky. U Tebe je to tedy hodně jarní. Jen aby ještě nepřišly mrazivé dny.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Čemeřice, talovín a jasmín nahoprutý není až tak překvapení že kvetou, jasmín má právě teď dobu kvetení, talovín dokáže kvést i pod sněhem pokud je na slunném místě a vykvetl a napadalo na něj, patří k velmi ranně kvetoucím cibulovinám, a čemeřici se ne nadarmo říká vánoční růže. Já dneska fotila kvetoucí tařičky (aubrieta) a sněženky? Vždyť ta se jmenuje sněženka podsněžník a odkazuje tak její jméno na čas květu ;-). Já mám vylezlé tak na pět centi narcisy, krokusy a hyacinty. Ale co dělají sněženky a talovíny jsem zatím nekoukala. Ten keř s růžovými pouopaty je kalina vonná?

    OdpovědětVymazat
  7. Renato, nejenom my jsme ze všeho kolem nás zmatení, ale chudák příroda je na tom stejně. Mám obavu, že zima ještě neskončila i když já bych to brala. Měj se hezky, pá 😉

    OdpovědětVymazat
  8. Renatko tak mně zatím kvetou jen primulky. Talovíny ještě nevylezly. Přeji Ti krásné a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Renatko, pro přírodu to dobře není, vždyť si ani nestihla odpočinout. Je to všechno vzhůru nohama... Měj se moc hezky, pozdravuju ! Lenka

    OdpovědětVymazat
  10. Sněženky a čemeřice snad nejsou až takový problém, ale i tady v horách prý už viděli nakvétat sakuru, mám obavy, že bude málo potravy pro včely.... a později i pro lidi. Svět je prostě nějak naruby. Snad se to už zase začne spravovat.... Jinak dodatečně děkuji za přání do nového roku a zároveň ho opětuji, HODNĚ ZDRAVÍ, RADOSTI A SPOKOJENOSTI, a těším se na krásné obrázky ze zahrady i odjinud. Eva

    OdpovědětVymazat
  11. Minulý týden jsem četla, že se ze zimoviště začínají vracet husy velké. Kdyby už bylo jaro, vůbec bych se nezlobila. Tak pevně věřím, že husy vědí, co dělají.

    OdpovědětVymazat
  12. Nice post thank you Trevor

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.