středa 22. února 2023

Těžká konkurence…

 


…, kterou dělám sama sobě.

Zní to trochu nadsazeně, ale níže zjistíte proč.

Pravidelní návštěvníci, už znají mé dva koníčky, lépe řečeno koně, patchwork a zahradu. Mám z toho už delší dobu ( téměř 8 let), dilema. Odchodem osobního zahradníka do pracovního poměru v nebi, jsem na zahradu sama. Patchwork tím utrpěl značnému úbytku mé pozornosti ( je od “přírody” skromný), má vyhrazenou jen minimální část roku. To znamená od půlky listopadu do března. Zato zahrada si mě přivlastňuje na zbytek roku. Nemám zázračný recept, jak vyrovnat ten nepoměr! Mohu si vlastně za to sama! Nebavilo by mě sedět v mém patchworkovém ateliéru a koukat na zanedbánou zahradu. Zato ze zahrady nevidím do ateliéru na jeho obsah. Navíc, oproti zahradě, má ateliér zanedbatelnou velikost. 

A teď ještě k tomu tento titulek!


Nebojte, nebude ze mě spisovatelka!
Pro více pochopení,
 se dočtete zde

Snad tu konkurenci zvládnu?!
:)

Váš
Lezarts,

zase v nesnázích:)



14 komentářů:

  1. Wow))) Krásný rok a krásná zahrada- to patří k sobě)))
    Eva. http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Renátko, zrovna dnes večer prohlížím tři starší čísla tohoto časopisu.
    Zahrada by u mne asi taky zvítězila? Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já jsem na oboje levá - šití mi nejde a na to, co ze záhonu vyplet a co nechat, se radši ptám povolanějších :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nějak mi uniklo, že tvá kouzelná zahrada byla alespoň na fotkách k dispozici široké veřejnosti.
    Vždycky si uvědomím, jak hodně to s ní neumím, když vidím fotky od vás...
    Renatko, měj krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Jé včera mi přešel Krásný rok, ale mám ho ještě v obalu, protože včera nebyl čas. To bych se dala do prohlížení a čtení a to, co jsem chtěla nutně udělat, by vzalo za své. Ale hned teď, až odejdu od PC, jdu do toho.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. To si s chutí časopis koupím a prolistuji. Když jsem tě kdysi objevila na blogu a prohlédla si zpětně fotky tvé zahrady, spadla mi čelist. Máš ji tak krásnou...a je mi jasné, že když se na zahradě pracuje ve dvou, lépe jde vše od ruky (určitě tě z nebe kontroluje!). Ať se ti daří své síly rozložit :-).

    OdpovědětVymazat
  7. Mám to trochu podobné, navíc rozdělené nadvakrát, tedy údržba jedné zahrady 1500 m tady na vystrkově a druhého pozemku 2000 m na chatě za Prahou které dělí vzdálenost 220 km. A na obojí jsem sama. I když částečně dobrovolně, protože práce na zahradě po boku polovičky nebo přenechání práce vůbec jí je katastrofické. Takže než bych se stále rozčilovala a stále mu něco připomínala raději to dělám sama. Nejvíc elánu mám od března do května, pak postupně slábne a slábne až tak v srpnu se dá říct že tu zahradu nesnáším. Pak přijde to divné období kdy se nic nedělá a já už se nemůžu dočkat kdy zas na ní budu moct vlítnout.

    OdpovědětVymazat
  8. Renato, časopis neznám, ale hned zítra si ho jdu koupit. Už se také na zahradu moc těším a vymýšlím, co kam letos zasadím. Měj se hezky, pá 😀😉

    OdpovědětVymazat
  9. Renatko,
    gratuluji ke tvému článku v Krásném roce.
    Se zahradou to mám podobně, všechny mé koníčky šly od té doby co jí mám, stranou!
    Ale vždycky jsme toužila po zahradě s domečkem, tak jí mám.
    Moc ráda nořím ruce do hlíny a zvelebuji jí, psychicky si tím odpočinu, i když fyzicky kolikrát lezu po zemi.:-o
    A to jí nemám zdaleka tak vymazlenou jako ty! ( soudím s fotek na blogu)
    Jednou bych jí chtěla vidět na vlastní oči!
    Co třeba přihlásit se do červnové výzvy víkend Otevřených zahrad? ;-)
    Přeji Ti ať Ti zahrada celoročně vzkvétá a přináší radost, oddych a potěšení oka i ducha !

    OdpovědětVymazat
  10. Renatko. Já Ti přeji, aby se vše dařilo! Jsi šikovná a to se počítá. Přeji Ti úspěšné a krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  11. Renatko, mám doma a už jsem obdivovala tvoji krásnou zahradu. Jsi mojí inspirací!!! Moc ti gratuluji. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc gratuluju k tvému článku!
    My zahradu nemáme a bohužel musím napsat naštěstí, protože jsem na zahradničení úplně levá. Rádá obdivuji krásné zahrady v širokém okolí, ale vím, že tohle bych neuměla.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Renatko, moc Tě zdravím. Časopis Krásný rok odebírám a ráda jsem si přečetla a prohlédla článek o Tvé zahradě. Na fotografii v časopise se moc hezky směješ! Měj se dobře, Lenka.
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ráda jsem si přečetla článek o tvé krásné zahradě. Je nádherná ...
    Přeji krásné dny začínajícího jara.
    Jitka

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.