čtvrtek 21. prosince 2023

Žít a nechat …

 


…žít!!!

Po dnešním dni mě přijde, že tento výrok se čím dál tím méně aplikuje a respektuje ve všech koutech světa!

Život nikomu nemohu pár řádky navrátit, ale moje myšlenky patří všem obětem a zraněným i jejich blízkým.

V období kdy se máme radovat ze života, s hrůzou a bezmocí přihlížíme neuvěřitelnému masakru!

Váš

Lezarts 




7 komentářů:

  1. Pořád nemohu uvěřit. Strašná tragédie. Je mi to moc líto.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Renátko, ty rodiny obětí moc lituji a ostatním ten magor zkazil svátky.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Je to nepochopitelné, hrozné ... asi nestačí slova.
    Já pracuju od FF přes řeku, když jsem šla z práce, tak byl uzavřený most, zablokovaná doprava - koukala jsem, co se děje a až ze zpráv jsem zjistila, že tahle hrůza...:(

    OdpovědětVymazat
  4. Nenacházím slova...
    Renatko, moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Renato, nikdy by mě nenapadlo, že taková hrůza se bude odehrávat i u nás. Je to příšerné, nikdo z nás si nedokáže představit, co teď zažívají rodiny obětí i všichni zúčastnění. Na to slova nestačí.

    OdpovědětVymazat
  6. Renatko je mě velice smutno z této tragédie a ze všeho, co se v poslední době ve světě děje. Přeju Ti hodně radosti z vnučka, užij si s ním hezké Vánoce. Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Je to opravdu strašné, co se stalo.
    Zdravím !
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.