pondělí 7. října 2024

Jaro na podzim…

 

… jak jinak jsem ve skluzu…

…proto teprve teď vkládám fotografie patchworku, který jsem ušila vnoučkovi k jeho druhým narozeninám, které slaví na jaře.

Snažila jsem se trefit do výzdoby jeho pokojíčku, na téma “les a jeho zvířátka”. Bavilo mě to, pracovala jsem s krásnou látkou a pro mojí velkou lásku Teo!

 Těší mě, že deka dělá parádu, radost i dobrou službu.







I když už je podzim, přidám pozvánku na malé a zábavné osvěžení.

Chcete ochutnat zdarma a vyzkoušet si umění zmrzlinářů? Jestli máte rádi zmrzlinu i makronky, sejdeme se na Kafkově nám. Praha 1 
(u Staroměstského náměstí za kostelem Sv. Mikuláše )
v Amorinu 
na oslavě narozenin otevření provozovny
10.10.2024 od 18 hod.
Bude to příjemná příležitost setkat se nad zmrzlinou i skleničkou proseca🥂




Váš 

Lezarts ,
natěšený na zmrzlinové oslavy!

Všichni ví,
 že rostou🍄‍🟫, mám les za plotem 
a je to v něm,
 jako na Václaváku😁




2 komentáře:

  1. Deka jeoc krásná. Hub roste všude plno. Dnes na procházce jsem také našla, ale dala jsem je mladému houbaři, kterého jsem potkala. My už houby moc jíst nemůžeme, spíše je mám jako koření a to už máme nasušeno.

    OdpovědětVymazat
  2. Deka je moc hezká.
    Houby mne zatím míjejí - na chalupu jsem se teď nedostala...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.