pondělí 14. prosince 2020

Nářky Ježíškovi sekretářky.


 Letos jsem byla téměř v předstihu s přípravou Adventu i Vánoc, ale nepředvídaná vážná událost vše změnila.(Viz předešlý článek) 

Za dané situace jsem si musela vyžádat paragraf na ošetřování osoby blízké 😊.

 No..., šéf Ježíšek z toho není nadšený, ale nějaká ještě vyšší moc nad ním (je záhadou, kdo to může být?) mu i mě ty přípravy zkomplikovala.  Místo úřadování v Ježkově kanceláři, jsem nasadila kuchařskou čepici a šéfuji si ve vlastní kuchyni. Je třeba krmit dítka, která nám byla řádně, prorentgenována, otestování, osádrována, zašita i vypárána, předaná do domácí péče!!!

Nestěžuji si, protože za dané situace by se bývalo mohlo stát, že by jsem byla bez práce u Ježíška i u vlastní plotny. Díky rodině, jsme schopni kolektivně zastat vše co taková domácí péče vyžaduje👍.

Opět si, ale musím postěžoval, nejsem stále schopná si ochočit blog🤯. Snad se konečně naskytne čas na konzultaci s odborníkem, který vyřeší problémy s komentáři. 

Pst... pojďte blíž!

Nechám vás nahlédnout do Ježíškovi kanceláře v plném chaosu, ale  nikomu to neukazuje, je to 

PŘÍSŇE TAJNÉ😊



Podařilo se mi zapojit dceru do kreativního procesu, považuji to za úspěch ( snad si formují dobrou zástupkyni na můj post u Ježíška!) Snad se mi to daří ?! Náznakem může být vzkaz,

 který jsem našla ráno na stole❣️


Váš

 Lezarts

pečovatelka

10 komentářů:

  1. Čert vem všechny přípravy, hlavně, že jsou děti doma z nemocnice a uzdravují se!
    Renatko, myslím na vás, držte se!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Reno.Jsem ráda,že to pro tvou rodinu dobře dopadlo,s tím zbytkem příprav si určitě skvěle poradíš.Krásný zbytek Adventu a klidné svátky,hodně zdraví a štěstí nebo naopak.Mirka
    PS máš to doma nádherné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mít všechny doma...jak velký dárek k Vánocům!
      Užívej si ve zdraví důchodu😀

      Vymazat
  3. Renčo; teprve teď jsem to četla. Tak moc držím palce; aby vše dobře dopadlo.
    A Ježíšek ???? Ten to vždycky nějak zvládne))) Musí!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uf bylo to o fous a jsme šťastní, že se máme❣️

      Vymazat
  4. Všichni jste měli velké štěstí, teď už jste zase všichni spolu. Četla jsem o nehodě, ať už se vám takové zážitky vyhýbají. Mé sestře také na náledí zemřel v autě syn, už je to 10 roků. Popřejte za mě všem "sešitým" a hlavně ať už všechno další se jen daří. Přeji klidné svátky, hlavní dárky už máš doma ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Au, tak ta hrubka hned v nadpisu mě trochu zarazila. :-D Ježíškovy sekretářky je, prosím, tvrdé y. Teda jsem o tom na devadesát procent přesvědčena. :-D Je zatím brzy ráno a pondělí, takže jedu tak na půl plynu. :) Nicméně dneska se už stejně nepoužívá sekretářka ale virtuální asistentka. Alespoň tak mi to říkala kamarádka, která si nabrala klienty a dělá pro ně administrativní práce a různé další jednodušší záležitosti.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.