úterý 22. prosince 2020

Frčíme do finiše...


...,ale budu troufalá a věřím, že Vánoční cílová rovinka bude hezky rovná! Letos  mohl málokdo něco plánovat, 19 to často za nás naplánováno samo☹️.

 My se však nedáme!!!

Jsem povahou velká optimistka a mám kolem sebe prima rodinku, tak ani minutku nepochybuji, že nás Ježíšek nezklame a Vánoce pro nás i Vás budou šťastné a veselé!!!

Protože Vánoce, Vánoce po roce přicházejí..., tak zpívejme přátelé... Aleluja, Aleluja !!!

Máte chuť se podívat, jak to u nás vypadá v tento čas Adventní? Zda ano? Prosím vstupte, není nutné se přezouvat.

 Prohlídka není komentovaná, ale věřím že to zvládnete😊















                                                                                 Váš

Lezarts

P.S.Ježíšku, prosím naděl mi pod stromeček, možnost ovládat blog, jako před jeho inovací!!!



5 komentářů:

  1. Prohlídka se mi moc líbila, je u vás mile, nazdobeno a útulno!
    Velice děkuji za kouzelné přání i tvá slova - budu se opakovat, ale držte se! Myslím na vás!!!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy, to koukám, jak vypadá komplexní vánoční výzdoba. Já mám sice dva vánoční stromečky, ale jednak nejsou ozdobené (a ještě se rozmyslím, jestli ten nový vůbec ozdobím, protože se mi líbí i tak) a jednak tím u mě vánoční výzdoba končí :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné nakouknutí k Tobě. Vánocemi to dýchá z každého koutu.
    Tak šťastné Vánoce Tobě i Tvým blízkým.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné výzdoby :)
    Velmi mě zaujala ta velká lucerna venku. A zajímavě pojaté adventní věnce :)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.