úterý 29. prosince 2020

Už jen dva dny...



...a opustíme rok 2020.
Tak krásný letopočet na pohled! Kdo by tušil, jak bude nevyzpytatelný...
Z toho i nadále plyne poučení co se jeví na pohled přitažlivý obal, může skrývat pěkné svinstvo!

Prosím vykročte ve zdraví a to jaké bude...  záleží na tom, jak si o něj budete pečovat.😉





18 komentářů:

  1. Ať je ten další rok lepší, než ten letošní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale opět mi tane na mysli příměr,” víme co odpouštíme, ale nevíme co nás čeká?!
      Ale i tak přeji též je pozitivní nadcházející rok!!!

      Vymazat
  2. Já chci na úvod poděkovat ... za slovo, teplo monitoru a bonus navíc, našla jsem na tomto blogu skvělou osobnost.
    Tvé přání má hloubku a včetně té fotografie je to skvělé poselství.
    Ano, správně, objektivní pohled na svět budu zvažovat, popracuji na něm a sebe jsem dnes zahlédla v zrcadle. S tím také popracuji :)
    Celé rodině krásný, svěží a hlavně klidný rok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 😉😉😉
      Těší mě, že mé řádky jsou srozumitelné, jak důležité v aktuální společenské, chaotické dezinformovaci.
      Doufám, že i Tvůj nastávající rok bude pro Tebe a Tvé blízké, bez “ztráty kytičky” (ani ztráty na Tvé kráse duše i těla)!!!
      Tak vykročme v klidu do???

      Vymazat
  3. I Tebe dobrý a zdravý rok želám ♥ Lepší ako 2020 bude určite, ten už tak ľahko niečo neprekoná ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a přidávám též přání. (Nejde mi je napsat přímo na Tvůj blog.)

      Ať máš dost zdraví a mohla svojí šikovností i nadále dělat radost svému okolí i nám blogérkám👍!

      Vymazat
  4. Tak silná a pravdivá slova!
    Renatko, přeji všechno nej a hlavně zdraví pro tebe i tvou rodinu. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a přeji totéž, ale ať se děje co se děje hlavně zdraví a slunce v duši!!!

      Vymazat
  5. Lepe bych přání do nového roku nenapsala. Tak ať nám ten nový rok vyjde.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky a budu na tom pracovat😊.
      Přeji úspěšnou cestu rokem 1!!!

      Vymazat
  6. Vybavuji si, s jakou radostí jsem do toho roku vstupovala: zlatá dvacátá léta začínají:-). Nu, jak vidno, všechno je jinak:-) Navzdory všemu, krásný nový rok Vám přeji. Hlavně zdraví a ať je lépe a radostněji:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem to podobně.Doufám, že bude nám všem lépe v roce 1 než v roce 0.!!!☀️

      Vymazat
  7. Renatko tobě a všem tvým blízkým přeji v novém roce pevné zdraví, štěstí a lásku. Objektivní pohled na svět přeji všem, ne každý ho v této zemi má.
    Ivana ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Renatko; krásně jsi to napsala.
    Přeji ti hezký silvestrovský večer a nadějnější nový rok ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S věkem člověk dostává ( někdy) víc nadhledu 🤓
      Hezký rok, plný radosti s Loli👼

      Vymazat
  9. Také jsem se těšila před rokem na opticky pěkný letopočet 2020, a ten rok byl tedy pořádně šmejcký... Nemyslím, že se nám podaří ho hned tak vytesnit z mysli. A ted6je tu nový, snad lepší, doufejme. Preju hodně zdraví a síly, Eva

    OdpovědětVymazat
  10. Anno, ano, ale raději si pouze přeji hezký den do kterého jsem se probudila😊.
    Zatím mám spíš pocit, že opravdu žijí někde ve 4 dimenzi.
    Přeji hlavně zdraví a bohatou inspiraci k tvoření. To je zatím jediná jistota, kterou my Patchvorkářky máme👍 do dalšího roku!!!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.